Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ocelová konstrukce silničního mostu
Kloda, Petr ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl návrh spřaženého ocelobetonového silničního mostu pro silnici I. třídy v Ostravě. Součástí návrhu je variantní řešení mostu pro teoretická rozpětí 44 m + 55 m + 44 m. Celkové rozpětí mostu je tedy 143 m. Předběžný statický výpočet porovnává dvě varianty nosné ocelové konstrukce, v první je navržena dvoutrámová konstrukce a v druhé variantě je posouzen most s komorovým průřezem. Šířka mostu je 14 m a pro způsob montáže je zvolen výsun bez dočasných podpor. Návrh mostní konstrukce byl proveden dle platných norem ČSN EN. Závěrečná práce obsahuje variantní návrh, statický výpočet, kde je uveden výkaz materiálu, technickou zprávu a výkresovou dokumentaci.
Most 203 na dálnici D1 v Považské Bystrici
Mudrík, Marián ; Štrba, Michal (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativním návrhem mostu na dálnici D1 u Považské Bystrice. Most je navržen jako ocelobetonový o 6 polích s teoretickým rozpětím 35,7m + 42m + 42m + 42m + 42m + 35,7m. Celková délka nosní konstrukce činí 241m. Použitý konstrukční materiál je ocel S355, beton C35/45 a betonářská výztuž třídy B500B. V předběžném návrhu byly vypracovány dvě varianty nosné konstrukce mostu. První variantou je most dvoutrámový, druhou variantou je most komorového průřezu. Vítězný dvoutrámový most byl rozpracován v podrobném statickém výpočtu. Výstavba ocelové konstrukce bude provedena blokovou montáží na montážních podpěrách. Betonáž mostovky bude provedena pomocí posuvného betonářského vozíku. Návrh a výpočet mostní konstrukce byl proveden dle platných evropských norem. Součástí diplomové práce je technická zpráva, statický výpočet variant, statický výpočet vítězné varianty, výkaz materiálu montážních celků a výkresová dokumentace.
Most 203 na dálnici D1 v Považské Bystrici
Mudrík, Marián ; Štrba, Michal (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativním návrhem mostu na dálnici D1 u Považské Bystrice. Most je navržen jako ocelobetonový o 6 polích s teoretickým rozpětím 35,7m + 42m + 42m + 42m + 42m + 35,7m. Celková délka nosní konstrukce činí 241m. Použitý konstrukční materiál je ocel S355, beton C35/45 a betonářská výztuž třídy B500B. V předběžném návrhu byly vypracovány dvě varianty nosné konstrukce mostu. První variantou je most dvoutrámový, druhou variantou je most komorového průřezu. Vítězný dvoutrámový most byl rozpracován v podrobném statickém výpočtu. Výstavba ocelové konstrukce bude provedena blokovou montáží na montážních podpěrách. Betonáž mostovky bude provedena pomocí posuvného betonářského vozíku. Návrh a výpočet mostní konstrukce byl proveden dle platných evropských norem. Součástí diplomové práce je technická zpráva, statický výpočet variant, statický výpočet vítězné varianty, výkaz materiálu montážních celků a výkresová dokumentace.
Ocelová konstrukce silničního mostu
Kloda, Petr ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl návrh spřaženého ocelobetonového silničního mostu pro silnici I. třídy v Ostravě. Součástí návrhu je variantní řešení mostu pro teoretická rozpětí 44 m + 55 m + 44 m. Celkové rozpětí mostu je tedy 143 m. Předběžný statický výpočet porovnává dvě varianty nosné ocelové konstrukce, v první je navržena dvoutrámová konstrukce a v druhé variantě je posouzen most s komorovým průřezem. Šířka mostu je 14 m a pro způsob montáže je zvolen výsun bez dočasných podpor. Návrh mostní konstrukce byl proveden dle platných norem ČSN EN. Závěrečná práce obsahuje variantní návrh, statický výpočet, kde je uveden výkaz materiálu, technickou zprávu a výkresovou dokumentaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.