Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zemědělská hala
Németh, Matěj ; Barnat, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Cílem bylo zpracování ocelové konstrukce haly pro garážování zemědělských strojů s možným využitím jako skladovací prostory pro agrikulturu. Místo stavby se nachází v obci Uhřínovice u Voděrad. Půdorysné rozměry dané konstrukce jsou 18 × 48 m s výškou ve vrcholu sedlové střechy 7,5 m. Příčné vazby jsou tvořeny dvojkloubovým rámem z plnostěnných profilů o rozpětí 18 m a výškou stojek 5,2 m. Rozmístění příčných vazeb je po 6 m. Opláštění tvoří sendvičové panely Kingspan. Prostorová tuhost konstrukce je v příčném směru zajištěna příčnými vazbami a v podélném směru dvojicí příčných větrových ztužidel složené soustavy. Zvolený konstrukční materiál je ocel S235.
Přístavek sportovní haly
Matějková, Pavla ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením nosné ocelové konstrukce přístavku sportovní haly v Lanškrouně. Půdorysné rozměry budovy jsou 36,0×20,0 m, výška budovy ve hřebeni je 10,0 m, střecha je oblouková. V konstrukci se nachází vnitřní vestavba o půdorysném rozměru 20,0×18,0 m. Konstrukce stropu je řešená jako betonová deska spřažená s trapézovým plechem, uložena na systému stropnic a průvlaků, které jsou ve svislém směru uloženy na kyvných stojkách. Materiál celé konstrukce je ocel pevnosti S235.
Sportovní hala v Prostějově
Houška, Daniel ; Štrba, Michal (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce víceúčelové sportovní haly v Prostějově. Půdorysné rozměry objektu jsou 38x54 m s maximální světlou výškou 9,5 m. Řešení je vybráno na základě dvou předběžných variant zpracovaných dle normy ČSN EN. Konstrukce je navržena na mezní stavy únosnosti a použitelnosti. Halu tvoří 10 příčných vazeb v osové vzdálenosti 6,0 m. Hlavní nosný systém tvoří prostorové eliptické příhradové vazníky, podélná a příčná ztužidla zajišťující prostorovou tuhost. Střešní plášť je nesen vaznicemi uloženými na vaznících. Ve štítových stěnách jsou navrženy ocelové sloupy. Práce byla řešena pomocí softwarového programu Scia Engineer 2014. Vybrané prvky byly posouzeny ručním výpočtem. Součástí práce je řešení spojů, detailů konstrukce a výkresová dokumentace.
Autosalon
Kopal, Marek ; Štrba, Michal (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Zadáním mé diplomové práce byl návrh tří variant ocelové konstrukce objektu autosalonu. Půdorysné rozměry celé konstrukce jsou 56 x 40 m. Objekt dosahuje výšky 21 m nad okolní terén. Objekt tvoří administrativní část obdélníkového půdorysu a výstavní prostory kruhového půdorysu. Kruhová část je zastřešena kopulí. Varianty se liší konstrukcí radiální obloukové příčle v zastřešení kopule. Součástí práce je návrh tří variantních řešení a posouzení hlavních nosných konstrukčních prvků. Vítězná varianta obsahuje řešení vybraných detailů, vypracování detailních výkresů řešených spojů a vytvoření dílenské dokumentace vybraného dílce.
Zastřešení sportovní haly ve Vsetíně
Chloupek, Adam ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné střešní konstrukce multifunkční sportovní haly ve Vsetíně ve Zlínském kraji. Konstrukce je navržena na půdorysné rozměry 76x35 m. Cílem práce je navrhnout a srovnat návrhy konstrukce provedené ze dřeva a oceli.
Obchodní galerie
Richtrová, Pavla ; Barnat, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Cílem práce byl návrh dvou řešení nosné ocelové konstrukce obchodní galerie. Pro obě varianty byl proveden návrh geometrie a posouzení všech dílců konstrukce. Pro podrobné zpracování detailů a výkresové dokumentace byla vybrána jedna varianta.
Železniční most přes Váh mezi obcemi Nemšová a Trenčianska Teplá
Lezová, Lívia ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh nové ocelové konstrukce jednokolejného železničního mostu s dolní ortotropní mostovkou. Řešená mostní konstrukce je umístěna na trati č. 123 mezi obcemi Nemšová a Trenčianska Teplá v místě, kde trať kříží řeku Váh. Stávající most na trati má rozpětí 50 + 50 + 50 + 50 m. Zadání bylo zpracováno v pěti variantách ocelové mostní konstrukce s dolní ortotropní mostovkou. Každá varianta má jiný statický systém, jiný počet polí a jiný typ nosné konstrukce. Porovnání variant bylo provedeno pomocí multikriteriálního hodnocení na základě zvolených kritérií. Nejvhodnější varianta byla následně zpracována podrobněji. Výpočty byly provedeny dle platných norem ČSN EN.
Zimní stadion
Németh, Matěj ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Cílem práce bylo zpracovat dva variantní návrhy ocelové konstrukce víceúčelového zimního stadionu s primárním využitím jako sportovní plochy pro lední hokej. Lokalita objektu je zamýšlená ve městě Hradec Králové – Malšovice. Hlavní půdorysné rozměry dané konstrukce jsou pro hlavní loď 80 × 54 metrů s rozměry přístavku zastupující funkci hlavního vstupu do haly 25 × 7,9 metrů. Výška nosné konstrukce ve vrcholu válcové střechy je 18,4 metrů. Příčné vazby hlavni lodi jsou tvořeny příčnými dvojkloubovými rámy příhradové konstrukce. Opláštění budovy je ze sendvičových panelů Kingspan. Prostorová tuhost konstrukce je v příčném směru zajištěna příčnými vazbami a v podélném směru dvojicí příčných větrových ztužidel. Použitý materiál nosné konstrukce haly je ocel S235.
Zemědělská hala
Németh, Matěj ; Barnat, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Cílem bylo zpracování ocelové konstrukce haly pro garážování zemědělských strojů s možným využitím jako skladovací prostory pro agrikulturu. Místo stavby se nachází v obci Uhřínovice u Voděrad. Půdorysné rozměry dané konstrukce jsou 18 × 48 m s výškou ve vrcholu sedlové střechy 7,5 m. Příčné vazby jsou tvořeny dvojkloubovým rámem z plnostěnných profilů o rozpětí 18 m a výškou stojek 5,2 m. Rozmístění příčných vazeb je po 6 m. Opláštění tvoří sendvičové panely Kingspan. Prostorová tuhost konstrukce je v příčném směru zajištěna příčnými vazbami a v podélném směru dvojicí příčných větrových ztužidel složené soustavy. Zvolený konstrukční materiál je ocel S235.
Železniční most přes Váh mezi obcemi Nemšová a Trenčianska Teplá
Lezová, Lívia ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh nové ocelové konstrukce jednokolejného železničního mostu s dolní ortotropní mostovkou. Řešená mostní konstrukce je umístěna na trati č. 123 mezi obcemi Nemšová a Trenčianska Teplá v místě, kde trať kříží řeku Váh. Stávající most na trati má rozpětí 50 + 50 + 50 + 50 m. Zadání bylo zpracováno v pěti variantách ocelové mostní konstrukce s dolní ortotropní mostovkou. Každá varianta má jiný statický systém, jiný počet polí a jiný typ nosné konstrukce. Porovnání variant bylo provedeno pomocí multikriteriálního hodnocení na základě zvolených kritérií. Nejvhodnější varianta byla následně zpracována podrobněji. Výpočty byly provedeny dle platných norem ČSN EN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.