Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti.
Širůčková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce "Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti" se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem obecně, je zde shrnut proces marketingového výzkumu a jeho vyhodnocení pomocí statistických analýz. Dále se práce zabývá marketingovou segmentací trhu a to především charakteristikami dětského tržního segmentu. Je zde představena firma Kubík a její produkty. Praktická část se opírá o výsledky terénního výzkumu v mateřské a základní škole, jehož cílem je analyzovat názory dětí na výrobky značky Kubík.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.