Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj aplikací pro Xbox 360
Kajan, Rudolf ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývojem her na platformě Xbox 360 a vytvořením startovacího balíku pro tuto platformu. Po počátečním představení Xboxu 360 jako moderní a velmi výkonné herní konzoly představuje technologii XNA, umožňující poprvé v historii nejen profesionálním tvůrcům, ale i amatérským nadšencům vytvářet hry pro herní konzoli. Kromě existujících startovacích balíků pro 3D XNA hry je pozornost věnována i přehledu existujících nástrojů na analýzu výkonnosti implementované aplikace a nástrojem na vytváření herního obsahu. Hlavní část práce je věnována návrhu, implementaci a testování startovacího balíku zaměřeného na strategickou hru, přičemž důraz je kladen na efektivnost, srozumitelnost a použitelnost členy XNA komunity. 
Jednoduchý programátor jednočipových procesorů
Verner, Lukáš ; Číž, Radim (oponent) ; Daněček, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je seznámení s problematikou programování mikropočítačů z rodiny AVR firmy Atmel a vytvoření oživené konstrukce jednoduchého AVR programátoru, který je navíc rozšířen o testovací uživatelské prvky jako jsou LED, tlačítka, LCD displej, DA převodník. První část práce se zabývá problematikou teorie programování pamětí mikropočítače a popisem programovacích algoritmů. Paměti mikropočítačů AVR lze programovat trojím způsobem. Nejrozšířenější způsob je metoda sériové programování přímo v systému, vžila se pro to zkratka ISP. Tento způsob programování poskytuje uživateli jednoduchou a rychlou obsluhu. Jiný způsob programování(paralelní nebo sériové) vyžaduje napětí 12 V, proto se mu říká programování vysokým napětím. Konstrukce programátoru je koncipována pro všechny výše zmiňované způsoby programování. Z předchozích znalostí o programování pamětí je napsán zdrojový kód programu, umožňující obsluhovat komunikaci příkazů z PC a následné provádění programovacích instrukcí v cílové součástce. V následující kapitole je popsáno vytvořené hardwarové části konstrukce zapojení, které zároveň poslouží k uživatelské obsluze k používání přípravku. Závěrečná část bakalářské práce pojednává o popisu konektorů potřebných pro programování metodou ISP i vysokým napětím. Je zde popsáno, který typy mikropočítačů AVR programátor podporuje a popis jak součástku do programátoru připojit a nastavit. V přílohách bakalářské práce jsou výstupy potřebné pro zhotovení konstrukce a těmi jsou schematická dokumentace elektrického zapojení obvodu programátoru, deska plošného spoje, elektronická dokumentace v programu Eagle, rozpiska použitých součástek a zdrojový i binární obslužný program potřebný pro oživení řídícího mikropočítače programátoru.
Vývoj aplikací pro Xbox 360
Kajan, Rudolf ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývojem her na platformě Xbox 360 a vytvořením startovacího balíku pro tuto platformu. Po počátečním představení Xboxu 360 jako moderní a velmi výkonné herní konzoly představuje technologii XNA, umožňující poprvé v historii nejen profesionálním tvůrcům, ale i amatérským nadšencům vytvářet hry pro herní konzoli. Kromě existujících startovacích balíků pro 3D XNA hry je pozornost věnována i přehledu existujících nástrojů na analýzu výkonnosti implementované aplikace a nástrojem na vytváření herního obsahu. Hlavní část práce je věnována návrhu, implementaci a testování startovacího balíku zaměřeného na strategickou hru, přičemž důraz je kladen na efektivnost, srozumitelnost a použitelnost členy XNA komunity. 
Jednoduchý programátor jednočipových procesorů
Verner, Lukáš ; Číž, Radim (oponent) ; Daněček, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je seznámení s problematikou programování mikropočítačů z rodiny AVR firmy Atmel a vytvoření oživené konstrukce jednoduchého AVR programátoru, který je navíc rozšířen o testovací uživatelské prvky jako jsou LED, tlačítka, LCD displej, DA převodník. První část práce se zabývá problematikou teorie programování pamětí mikropočítače a popisem programovacích algoritmů. Paměti mikropočítačů AVR lze programovat trojím způsobem. Nejrozšířenější způsob je metoda sériové programování přímo v systému, vžila se pro to zkratka ISP. Tento způsob programování poskytuje uživateli jednoduchou a rychlou obsluhu. Jiný způsob programování(paralelní nebo sériové) vyžaduje napětí 12 V, proto se mu říká programování vysokým napětím. Konstrukce programátoru je koncipována pro všechny výše zmiňované způsoby programování. Z předchozích znalostí o programování pamětí je napsán zdrojový kód programu, umožňující obsluhovat komunikaci příkazů z PC a následné provádění programovacích instrukcí v cílové součástce. V následující kapitole je popsáno vytvořené hardwarové části konstrukce zapojení, které zároveň poslouží k uživatelské obsluze k používání přípravku. Závěrečná část bakalářské práce pojednává o popisu konektorů potřebných pro programování metodou ISP i vysokým napětím. Je zde popsáno, který typy mikropočítačů AVR programátor podporuje a popis jak součástku do programátoru připojit a nastavit. V přílohách bakalářské práce jsou výstupy potřebné pro zhotovení konstrukce a těmi jsou schematická dokumentace elektrického zapojení obvodu programátoru, deska plošného spoje, elektronická dokumentace v programu Eagle, rozpiska použitých součástek a zdrojový i binární obslužný program potřebný pro oživení řídícího mikropočítače programátoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.