Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání vybraných období ročních tréninkových cyklů české elitní sprinterky
Pospíšil, Kryštof ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Vindušková, Jitka (oponent)
Název bakalářské práce: Porovnání vybraných období ročních tréninkových cyklů české elitní sprinterky Zpracoval: Kryštof Pospíšil Vedoucí bakalářské práce: Doc. PhDr. Aleš Kaplan, Ph.D., MBA. Cíle práce: Vyhodnotit pomocí obsahové analýzy tréninkové dokumenty ze dvou vybraných ročních tréninkových cyklů (dále RTC) u jedné elitní sprinterky a provést komparaci objemů zvolených speciálních tréninkových ukazatelů ve sledovaných obdobích RTC. Dva RTC byly vybrány záměrně, přičemž jeden rok byl ovlivněn pandemií viru covid-19 a ve druhém bylo dosaženo současného osobního maxima. Ve vybraných RTC pouze jejich přípravné období II a letní závodní období. Zároveň je cílem porovnat výsledky tréninkových cyklů vybrané sprinterky a její výkonnost. Zjistit rozdíl mezi vybranými obdobími dvou RTC české elitní sprinterky vzhledem k ovlivnění jedné sezóny covidem-19 a plným tréninkem v sezóně druhé. Dalšími cíli bude porovnat objem v přípravě sprinterky s její výkonností a zároveň zjistit rozdíl mezi dvěma RTC u české elitní sprinterky vzhledem k ovlivnění jedné sezóny covidem-19 a plným tréninkem sezóny druhé. Metodika práce: V práci byla použita metoda obsahové analýzy tréninkových dokumentů z vybraných ročních tréninkových cyklů, ve kterých sprinterka dosáhla osobních maxim v běhu na 100 metrů. Jedná se o...
Trenér sprinterů
Ptáčníková, Hana ; Vindušková, Jitka (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název: Trenér sprinterů Cíle: Cílem diplomové práce bylo posoudit, zda se shodují názory atletických trenérů sprintu, s tím, co uvádí odborná literatura k problematice sprinterského tréninku obecně a sprinterského tréninku pro kategorii dorostenců. Dále se pokusit předložit modelové charakteristiky mladého trenéra sprinterů. Metody: Bylo osloveno 85 atletických trenérů, kteří trénují alespoň jednoho sprintera a mají minimálně kvalifikaci 3. trenérské třídy. Odpovědi jsem získala od 41 z nich. Při zjišťování názorů byla použita výzkumná metoda anketa. Anketa byla sestavena na základě předchozí prostudované literatury. Pro sběr dat bylo využito internetového serveru vypln.to. Trenéři byli osloveni za pomoci emailu a facebooku. Analyzovaná data byla vyhodnocena slovně, v tabulkách a grafech. Výsledky: Všichni trenéři se shodli, že oboustranná komunikace je důležitá nejen o tréninku, ale i např. škole, osobních problémech a rodině. Na podstatě plánování tréninku se shodlo 88 % trenérů a na důležitosti vyhodnocování tréninku se shodlo 98 % trenérů. Právě 53 % jich uvedlo, že při plánování spolupracuje se svěřencem a při vyhodnocování jich pouze 51 % používá speciální testy pro zjištění stavu trénovanosti sprintera. Více než polovina trenérů zaškrtlo možnost řízení rozcvičení a regenerace atleta v...
Analýza sportovní přípravy sprinterky
Vostatková, Pavlína ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Feher, Jan (oponent)
Název bakalářské práce: Analýza sportovní přípravy sprinterky Zpracovala: Pavlína Vostatková Vedoucí bakalářské práce: PhDr. Aleš Kaplan, Ph.D. Cíle práce: Analýza tréninkového procesu vybraného ročního tréninkového cyklu (dále RTC) u elitní sprinterky z hlediska metodického postupu, způsobu použití prostředků speciálních tréninkových ukazatelů (dále STU), jejich objemových a intenzifikačních aplikací v jednotlivých etapách sportovní přípravy. Porovnání jednotného tréninkového systému a jejich doporučení pro sprinterky srovnatelných výkonnostních úrovní s realitou komplexního vyhodnocením tréninkového programu vybrané sprinterky. Metodika práce: V práci byla použita metoda obsahové analýzy tréninkového deníku, ze kterého jsme získali a zhodnotili vybrané obecné tréninkové ukazatele (dále OTU) a STU pro sprinty v atletice. V oblasti OTU se jednalo o objem tréninkových dnů a tréninkových jednotek a zároveň o celkový čas zatížení a dny omezení tréninku z důvodu zdravotní neschopnosti. V STU jsme se zaměřili především na rozvoj akcelerační a maximální rychlosti (celkový objem v km), rozvoje rychlostní vytrvalosti (km), rozvoje dynamické síly prostřednictvím běhu se zatížením (km), dále skočnosti díky odrazům I a II (vyhodnoceny v počtech opakování) a posilování se zátěží nad 20 % vlastní tělesné...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.