Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementácia metodiky (rámcov) ITIL pre Helpdesk MENDELU
Jantulíková, Michelle
Tato diplomová práce se zabývá analýzou Helpdesku Mendelovy univerzity, postupů a procesů využívaných v rámci každodenního provozu, jakož i nástrojů k tomu využívaných a implementací metodiky ITIL do tohoto prostředí. Při analýze, návrhu a implementaci byly využívány BPMN a vývojové diagramy tvořeny pomocí Enterprise Architecture, pro práci s kódy bylo využíváno Visual Studio Code. při nasazování webových stránek a webových aplikací do univerzitního prostředí v rámci testování byl využíván redakční systém Emersion. Implementace se týkala i nástroje pro správu tiketů OTRS. V rámci práce byl analyzován současný stav správy IT služeb, metodiky ITIL a současný stav Helpdesku Mendelovy univerzity. Všechny poznatky byly využity při tvorbě návrhů implmentácie a následně k samotné implementaci. Na závěr byly zhodnoceny přínosy a rizika a zhodnocen přístup k budoucím implementacím.
System daemon for HelenOS
Koutný, Michal ; Děcký, Martin (vedoucí práce) ; Yaghob, Jakub (oponent)
Přestože je HelenOS operační systém založený na spolupráci nemála služeb, chybí mu jednotné prostředky k jejich ovládání a sledování. Práce nejprve shrnuje přístupy použité pro správu služeb v populárních i mikrokernelových operačních systémech. Dále jsou představeny relevantní detaily v prostředí HelenOSu a následuje rozbor jednotlivých otázek řešených při správě služeb. Získané znalosti jsou pak použity v kontextu HelenOSu a je popsána implementace založená na terminologii systemd. V závěru práce krátce hodnotí výsledek implementace a nastiňuje další myšlenky, které tato implementace otevřela. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analýza řízení informatiky dle rámce ITIL
Rajský, Jakub ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá představením rámce ITIL v3, souboru publikací, pro řízení informatiky. Tento soubor publikací obsahuje nejlepší praktiky v řízení ICT (informační a komunikační technologie) služeb a infrastruktury pro ICT manažery. Obsahem bakalářské práce je porovnání procesů řízení informatiky v určité firmě s doporučenými postupy uvedenými v ITIL. Bakalářská práce by měla pomoci manažerovi ICT v rozhodování a získání základního přehledu, zda ITIL implementovat kompletně nebo si převzít pouze některá doporučení vhodná pro velikost jeho IT oddělení. Výstupem bakalářské práce je popis současného stavu řízení informatiky v IT oddělení a identifikace oblastí, které jsou již podle rámce ITIL v3 řešeny. ICT manažer získá představu, do jaké míry je řízení jeho IT oddělení v souladu s doporučeními uvedenými v ITIL, jak je možné ho dále rozvíjet a jaká rizika hrozí, pokud by určitá zatím neimplementovaná doporučení nadále nerespektoval.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.