Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace značky Gambrinus se zaměřením na spotřebitelské soutěže v letech 2009-10
Hrabáková, Alexandra ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Gambrinus a je zaměřena zejména na spotřebitelské soutěže v letech 2009 - 2010. Pomocí deskriptivní metody se snaží předvést, jak vypadají reklamní kampaně značky, která se dlouhodobě drží na prvním místě v oblíbenosti a spotřebě na českém pivním trhu. Úvodní část práce ukazuje historický vývoj, který přispěl k vybudování silných základů značky postavených na pevných hodnotách a postupné rozvíjení marketingových aktivit. Představuje Gambrinus v rámci portfolia Plzeňského Prazdroje a ukazuje jeho vymezení vůči ostatním značkám, a to zejména na srovnání cílových skupin. Jádro práce seznamuje se spotřebitelskými soutěžemi, které proběhly během vymezených dvou let. Ukazuje jejich princip, výhry a mediální kampaně, které je doprovázely. Lehce nastiňuje jejich silné a slabé stránky a poukazuje na fakt, že ve své podstatě, jsou všechny tyto soutěže stejné. Samotný závěr práce vyhodnocuje jednotlivé soutěže a poukazuje, kterým směrem by se Gambrinus měl vydat, zejména pak, co by na svých soutěžích měl zlepšit. Největší chybou shledává komunikaci na sociálních sítích, která během těchto kampaní nebyla příliš dobrá, a proto navrhuje způsob, jakým tento problém vyřešit. Celá práce ukazuje, že přes veškeré nedokonalosti kampaní, je nejdůležitější názor...
Marketingová komunikace značky Gambrinus se zaměřením na spotřebitelské soutěže v letech 2009-10
Hrabáková, Alexandra ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Gambrinus a je zaměřena zejména na spotřebitelské soutěže v letech 2009 - 2010. Pomocí deskriptivní metody se snaží předvést, jak vypadají reklamní kampaně značky, která se dlouhodobě drží na prvním místě v oblíbenosti a spotřebě na českém pivním trhu. Úvodní část práce ukazuje historický vývoj, který přispěl k vybudování silných základů značky postavených na pevných hodnotách a postupné rozvíjení marketingových aktivit. Představuje Gambrinus v rámci portfolia Plzeňského Prazdroje a ukazuje jeho vymezení vůči ostatním značkám, a to zejména na srovnání cílových skupin. Jádro práce seznamuje se spotřebitelskými soutěžemi, které proběhly během vymezených dvou let. Ukazuje jejich princip, výhry a mediální kampaně, které je doprovázely. Lehce nastiňuje jejich silné a slabé stránky a poukazuje na fakt, že ve své podstatě, jsou všechny tyto soutěže stejné. Samotný závěr práce vyhodnocuje jednotlivé soutěže a poukazuje, kterým směrem by se Gambrinus měl vydat, zejména pak, co by na svých soutěžích měl zlepšit. Největší chybou shledává komunikaci na sociálních sítích, která během těchto kampaní nebyla příliš dobrá, a proto navrhuje způsob, jakým tento problém vyřešit. Celá práce ukazuje, že přes veškeré nedokonalosti kampaní, je nejdůležitější názor...
Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje
Vobecký, David ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o rizicích a negativních důsledcích spotřebitelských soutěží jakožto nástroje podpory prodeje. Je rozdělena do dvou stěžejních částí: na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje obecné relevantní informace související s problematikou. Praktická část na ni volně navazuje pomocí konkrétních příkladů nepovedených spotřebitelských soutěží. Zmíněné pasáže posléze napomáhají vytvořit ucelený soubor rizik, s nimiž se pořadatelé soutěží i účastníci mohou potýkat. V kontextu s vymezenými riziky a příklady jsou následně stanoveny také negativní konsekvence, tedy možné nepříznivé důsledky spotřebitelských soutěží.
Úloha spotřebitelských soutěží v komerčních komunikacích.
Pokorná, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce se věnuje postavení spotřebitelských soutěží v komerčních komunikacích. Cílem je zhodnocení jejich úlohy v rámci komunikačního mixu. Teoretická část analyzuje spotřebitelské soutěže jako jeden z nástrojů podpory prodeje a popisuje jejich specifika. Praktická část vychází z vlastního terénního šetření a zkoumá, zda spotřebitelské soutěže mají vliv na nákupní rozhodování a na povědomí o značce.
Spotřebitelské soutěže
Schwarz, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pěnkava, Karel (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice spotřebitelských soutěží. Vymezuje jejich postavení vůči ostatním nástrojům podpory prodeje a zkoumá jejich specifika. Popisuje stěžejní kroky organizace spotřebitelské soutěže a věnuje patřičný prostor legislativnímu rámci. Praktická část práce si, na základě dat získaných dotazníkovým šetřením, klade za cíl získat představu o postojích spotřebitelů k soutěžím. Snaží se navrhnout ideální model spotřebitelské soutěže.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.