Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Tenisu pro děti
Klímová, Alžběta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace TENISU PRO DĚTI Cíle: Hlavním cílem této práce vylepšení, popř. vytvoření nové marketingové komunikace projektu TENIS PRO DĚTI. Tento cíl bude realizován na základě analýzy stávající marketingové komunikace z vedení projektu potenciálního zákazníka bakalářské práci byly využity zejména primární zdroje kvantitativní výzkum v podobě písemného dotazování, který byl určen rodičům žáků prvních stupňů základních škol spolupracujících s TENISEM PRO DĚTI Rovněž byl realizován kvalitativní výzkum v podobě kturované jedním z tvůrců projektu zároveň s projektovým manažerem rozboru online komunikace byla využita analýz webových stránek analýz Facebookových stránek. Výsledky: Na základě výzkumu bylo zjištěno, že ne všechny komunikační nástroje jsou využívány efektivně. výše uvedeného důvodu bylo doporučeno vylepšení. Taktéž došlo k navržení nových komunikačních nástrojů, které by mohly budoucnosti sloužit ke splnění některých marketingových cílů. navrhované nástroje patří například konání náborových akcí či navázání spolupráce s médii. Klíčová slova: trénink, komunikační mix, nábor dětí, sportovní kroužek

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.