Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama a propagace v házenkářských soutěžích
Pelikán, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá reklamou a propagací v průběhu sportovních utkání. Cílem práce je na základě pozorování a analýzy dokumentů zmapovat současný stav využívání prostředků reklamy a propagace v průběhu sportovních utkání házenkářských soutěží a následné navržení a doporučení změn. V teoretické části práce jsou nejprve vysvětleny základní pojmy jako je marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití ve sportu, především jde o reklamu a podporu prodeje. V praktické části se práce zabývá organizací házenkářských soutěží v ČR. Následuje analýza prostředí vybraných týmů a jejich hal. Dále jsou zde rozebrány jednotlivé nástroje reklamy a podpory prodeje s ohledem na výsledky výzkumu. V závěru práce jsou poté zhodnoceny výsledky a navrženy změny a doporučení. Klíčová slova Házená, haly, marketing, komunikace, propagace, reklama, podpora prodeje
Reklama a propagace v házenkářských soutěžích
Pelikán, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá reklamou a propagací v průběhu sportovních utkání. Cílem práce je na základě pozorování a analýzy dokumentů zmapovat současný stav využívání prostředků reklamy a propagace v průběhu sportovních utkání házenkářských soutěží a následné navržení a doporučení změn. V teoretické části práce jsou nejprve vysvětleny základní pojmy jako je marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití ve sportu, především jde o reklamu a podporu prodeje. V praktické části se práce zabývá organizací házenkářských soutěží v ČR. Následuje analýza prostředí vybraných týmů a jejich hal. Dále jsou zde rozebrány jednotlivé nástroje reklamy a podpory prodeje s ohledem na výsledky výzkumu. V závěru práce jsou poté zhodnoceny výsledky a navrženy změny a doporučení. Klíčová slova Házená, haly, marketing, komunikace, propagace, reklama, podpora prodeje

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.