Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice
Vedral, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit vhodnou sponzorskou nabídku pro nohejbalový tým TJ Spartak Čelákovice. Tuto nabídku poté v praxi použíjeme, budeme sledovat silné a slabé stránky této nabídky a průběžně nabídku upravovat. Metody: První metodou bude vyhledání dokumentů důležitých pro vytvoření nabídky a jejich následná analýza. Informace poté použijeme pro vytvoření sponzorské nabídky, zvolíme komunikační strategii. Nabídku zhodnotíme, zjistíme její silné a slabé stránky. Výsledky: Díky roční aktivitě při shánění sponzorů jsme rozklíčovali silné a slabé stránky sponzorské nabídky. Také jsme zjistili, že při shánění sponzorů je velmi důležitá forma komunikace a navázání kontaktu. Klíčová slova: Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sport
Sponzoring fotbalového klubu Fastav Zlín
Kumstová, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Sponzoring fotbalového klubu Fastav Zlín Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření nové sponzorské nabídky fotbalového klubu Fastav Zlín, která bude využívat potenciál toho, co klub může nabídnout. Dílčími cíli pak jsou analýza současné situace a zjištění potřeb klubu v oblasti sponzoringu, které dopomůžou k vytvoření komplexní nabídky a dále návrh několika konkrétních nabídek pro vybrané sponzory Metody: V této práci byla použita jako hlavní metoda analýza dokumentů, pro vytvoření obecné a statistické části nabídky, která byla následně kombinovaná s hloubkovým interview s vedením klubu pro zjištění dalších podstatných skutečností a zadání požadavků na vytvoření nabídky. Výsledky: Během analýzy bylo zjištěno, že fotbalový klub má zastaralý a nekompletní nabídkový list. Z tohoto důvodu byly nejdříve zjištěny údaje jako návštěvnost utkání, výsledky za poslední roky, sledovanost zápasů či současné hvězdy týmu. Poté byly vytvořeny 3sponzorské balíčky, které klubu poslouží jako podklad pro vyjednávání s dalšími partnery. Nakonec byly vytvořeny konkrétní návrhy pro zvolené firmy. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, sponzorská nabídka, Fastav Zlín, fotbal
Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice
Vedral, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit vhodnou sponzorskou nabídku pro nohejbalový tým TJ Spartak Čelákovice. Tuto nabídku poté v praxi použíjeme, budeme sledovat silné a slabé stránky této nabídky a průběžně nabídku upravovat. Metody: První metodou bude vyhledání dokumentů důležitých pro vytvoření nabídky a jejich následná analýza. Informace poté použijeme pro vytvoření sponzorské nabídky, zvolíme komunikační strategii. Nabídku zhodnotíme, zjistíme její silné a slabé stránky. Výsledky: Díky roční aktivitě při shánění sponzorů jsme rozklíčovali silné a slabé stránky sponzorské nabídky. Také jsme zjistili, že při shánění sponzorů je velmi důležitá forma komunikace a navázání kontaktu. Klíčová slova: Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sport

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.