Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring ve společnosti adidas ČR s.r.o.
Laštovičková, Zdeňka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá sponzorskou strategií společnosti adidas jak z lokálního, tak globálního pohledu. Cílem práce je zhodnotit sponzorskou strategii společnosti adidas a navrhnout vhodná opatření, jak přispět k lépe fungujícímu sponzoringu společnosti adidas ČR s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První teoretická část práce je věnována definici sponzoringu, jeho cílů, výhod, forem a druhů. Druhá kapitola představuje společnost adidas AG. Další část práce je zaměřena na sponzorskou strategii společnosti adidas AG a adidas ČR s.r.o. Práce analyzuje sponzorované portfolio sportovních týmů, jednotlivců a událostí. Závěrečná část diplomováově práce ověřuje zjištěné výsledky skrze dotazníkové šetření. Na základě těchto dat jsou navrhnuty doporučení a změny ve sponzorské strategii společnosti adidas ČR s.r.o.
Sportovní sponzoring
Lutovský, Marek ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Sponzoring je relativně novým nástrojem komunikačního mixu. Nástrojem, který umí zasáhnout cílovou skupinu, vybudovat tzv. ?goodwill?, zefektivnit reklamní kampaně a dopomoci lepším vztahům s klíčovými partnery. Má hodně společného se vztahy k veřejnosti (PR), reklamou a ?Event marketingem?, měl by však pro svou jedinečnost zůstat samostatným a plnohodnotným nástrojem komunikačního mixu. Jeho nejoblíbenější formou je v posledních letech bezpochyby sportovní sponzoring. Sport znamená emoce, boj, vytrvalost, dokonalost, vítězství ? hodnoty, na něž aspiruje každá společnost. Jedním z nejdůležitějších prvků je ale lidský faktor a jeho pocit sounáležitosti a ztotožnění se prostřednictvím daného sportu se značkou sponzora, a to přirozenou cestou emocí. Firmy zde logicky spatřují komunikační potenciál který se dá snadno přetvořit na jednu z konkurenčních výhod. A to nejen díky vytvořenému goodwillu v očích zákazníků, ale také díky relativně novým, dynamickým nástrojům pro firemní marketingovou strategii. Tato práce se věnuje jednomu z největších sponzoringových projektů, které byly v České Republice realizovány a to současnou podporou národního hokejového týmu, společně se sponzorstvím MS 2004 společností Eurotel

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.