Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sponzoringu FK Dukla Praha v marketingu sponzora
Bittengel, Günter ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
VYUŽITÍ SPONZORINGU FK DUKLA PRAHA V MARKETINGU SPONZORA Cíle: Cílem této práce je odhalit nedostatky plynoucí ze sponzorství. Výstupem práce jsou doporučení v oblasti marketingu a prezentace. Metody: Autor postupoval v práci metodou případové studie. Během poznávacích procesů využil autor analýzu dokumentů, interview se zástupcem marketingové agentury, marketingový audit a monitoring médií. Výsledky: Prací byly odhaleny nedostatky v prezentování partnerů klubu, zejména ze stran partnera. Dalším poznatkem bylo zjištění, že Gambrinus liga je nedostatečně medializovaná. Klíčová slova: partner, klub, sponzorské plnění, média, hospitality
Využití sponzoringu FK Dukla Praha v marketingu sponzora
Bittengel, Günter ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
VYUŽITÍ SPONZORINGU FK DUKLA PRAHA V MARKETINGU SPONZORA Cíle: Cílem této práce je odhalit nedostatky plynoucí ze sponzorství. Výstupem práce jsou doporučení v oblasti marketingu a prezentace. Metody: Autor postupoval v práci metodou případové studie. Během poznávacích procesů využil autor analýzu dokumentů, interview se zástupcem marketingové agentury, marketingový audit a monitoring médií. Výsledky: Prací byly odhaleny nedostatky v prezentování partnerů klubu, zejména ze stran partnera. Dalším poznatkem bylo zjištění, že Gambrinus liga je nedostatečně medializovaná. Klíčová slova: partner, klub, sponzorské plnění, média, hospitality

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.