Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bezpečnost elektronického bankovnictví
Pařil, Jan ; Krejčířová, Lívia (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Hlavním zaměřením diplomové práce je elektronické bankovnictví a jeho bezpečnost. Práce obsahuje zhodnocení současného stavu zabezpečení elektronického bankovnictví, možné hrozby napadení elektronického bankovnictví a rizika prolomení zabezpečení. Další část vyhodnocuje dotazník, který zjišťoval spokojenost uživatelů s bezpečností elektronického bankovnictví. Jsou doporučeny nové formy zabezpečení.
Bezpečnost elektronického bankovnictví
Pařil, Jan ; Krejčířová, Lívia (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Hlavním zaměřením diplomové práce je elektronické bankovnictví a jeho bezpečnost. Práce obsahuje zhodnocení současného stavu zabezpečení elektronického bankovnictví, možné hrozby napadení elektronického bankovnictví a rizika prolomení zabezpečení. Další část vyhodnocuje dotazník, který zjišťoval spokojenost uživatelů s bezpečností elektronického bankovnictví. Jsou doporučeny nové formy zabezpečení.
Bezpečnost elektronického bankovnictví
Pařil, Jan ; Krejčířová, Lívia (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Hlavním zaměřením diplomové práce je elektronické bankovnictví a jeho bezpečnost. Práce obsahuje zhodnocení současného stavu zabezpečení elektronického bankovnictví, možné hrozby napadení elektronického bankovnictví a rizika prolomení zabezpečení. Další část vyhodnocuje dotazník, který zjišťoval spokojenost uživatelů s bezpečností elektronického bankovnictví. Jsou doporučeny nové formy zabezpečení.
Bezpečnost elektronického bankovnictví
Pařil, Jan ; Krejčířová, Lívia (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Hlavním zaměřením diplomové práce je elektronické bankovnictví a jeho bezpečnost. Práce obsahuje zhodnocení současného stavu zabezpečení elektronického bankovnictví, možné hrozby napadení elektronického bankovnictví a rizika prolomení zabezpečení. Další část vyhodnocuje dotazník, který zjišťoval spokojenost uživatelů s bezpečností elektronického bankovnictví. Jsou doporučeny nové formy zabezpečení.
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Plzeňském kraji
Sedlák, Jakub
Bakalářská práce je zaměřena na Marketingovou studii spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Plzeňském kraji. Výsledkem práce je vyhodnocení informací od uživatelů dřevostaveb získaných sběrem dotazníků. Výsledky jsou členěny do čtyř kategorií: lidé, dřevostavba, zájem a zkušenosti. Z těchto témat se stanoví nejčastější typ uživatele, užívané dřevostavby, dále prvotní očekávání uživatelů, jejich zkušenosti a kvalitativní a cenové zhodnocení se zděnou stavbou. Práce může pomoci firmám zabývající se výstavbou a výrobou dřevostaveb, ke zlepšení a komfortu bydlení z pohledu uživatele. A dále k získání informací při rozhodování potencionálním uživatelům.
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Moravskoslezském kraji
Šindler, Miroslav
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb je název práce, kterou se budeme ve výzkumu zabývat. Dotazování respondentů proběhlo na území Moravskoslezského kraje, kde uváděli své postřehy a poznatky, které vnímali po dobu bydlení ve dřevostavbě. Dotazování proběhlo pomocí předem sestaveného dotazníku, ve kterém uživatelé odpovídali na námi položené otázky, a to ve čtyřech odvětvích: lidé, dřevostavba, zájem a zkušenosti. V jednotlivých částech odpovídali dle vlastního svědomí a bez žádného omezení. Jedinou podmínkou dotazníku byla skutečnost, že kolaudace domu ležícího na území Moravskoslezského kraje, musela být od roku 1995 a výše. Informace, které jsme zjistili, budou sloužit k charakteristice jak obyvatel, tak i celkovému ohodnocení dřevostaveb na moravskoslezském území. Dále nám poslouží k vyhodnocení grafů o různých parametrech. Práce může sloužit i jako informace pro dodavatele dřevostaveb, jelikož se zde zabýváme i hodnocením parametrů, které by měli brát v potaz.
Optimizing Incident Management : Case of CSC
Boucharlat, Romain ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Práce je založena na mých pracovních zkušenostech analytika v oddělení služeb (tzv. "service desk") v rámci CSC. Jedná se o komplexní práci, která přispívá k vysoké výkonosti a tím ke spokojenosti uživatelů. Práce přináší výsledky mého výzkumu a pracovních zkušeností v podobě závěrů a doporučení k optimalizaci kvality služeb a ke zvýšení spokojenosti zákazníků. První kapitola je věnována popisu práce analytika a definuje nahodilý manažerský proces. Napomáhá k porozumění způsobu práce v oddělení služeb. Nahodilý manažerský proces je monitorován různým způsobem. Některá tato měření jsou dokumentovatelná a některá naopak nejsou: jejich dopady se liší. Ve druhé kapitole jsou analyzovány dopady měření výkonosti. Měření výkonosti je důležité z důvodu nutnosti mít přehled o dalších cestách zkvalitnění služeb a dosažení jejich vysokých standard. V závěrečné kapitole jsou popsána doporučení, která jsou výsledkem 7 měsíční praxe zaměřené na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Kvalita invalidního vozíku z hlediska uživatele
Zemanová, Barbora ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Práce si klade za cíl posoudit kvalitu invalidního vozíku. V teoretické části se zabývá problematikou managementu kvality a upozorňuje na legislativní úpravu výrobků technického charakteru a zdravotnických prostředků. Praktická část je zaměřena na konkrétní výrobek, tedy invalidní vozík, pro který byl vytvořen Ishikawův diagram. Nedílnou součástí práce je průzkum spokojenosti mezi uživateli mechanických invalidních vozíku. Výsledky dotazníkového šetření jsou inspirací pro návrhy na zlepšení kvality výrobku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.