Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vplyv imagu destinácie na lojalitu návštěvníka k destinácii
Králiková, Andrea
Předmětem diplomové práce je identifikace vlivu image destinace cestovního ruchu na loajalitu návštěvníka. Cílem je zhodnocení vlivu jednotlivých faktorů na post nákupní chování návštěvníka destinace. V teoretické části je zpracována problematika cestovního ruchu zaměřena především na image destinace a na loajalitu a spokojenost návštěvníka. V praktické části je analyzována situace současného stavu. Součástí praktické části je i statistické vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření a analýza image destinace, přičemž součástí analýzy je porovnání vnímání image destinace mezi obyvateli České republiky a obyvateli Spojených států amerických.
Skiareál Monínec a jeho význam pro rozvoj destinace cestovního ruchu
BURDOVÁ, Karolína
Skiareál Monínec se nachází v jižní části Středočeského kraje nedaleko města Sedlec-Prčice v oblasti zvané Toulava. Cílem bakalářské práce je na základě poptávky a nabídky skiareálu Monínec v letní a zimní turistické sezóně zhodnotit jeho význam pro rozvoj destinace cestovního ruchu a jeho začlenění do kooperačních struktur v destinaci.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Prachaticko)
HÁVOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Prachaticka a posouzení souladu jejich představ s reálnými zkušenostmi. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky a návrh opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách.
Analýza spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami zoologické zahrady
Faladová, Jarmila ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami poskytovanými Zoologickou zahradou Ohrada. Cílem práce je zjistit míru spokojenosti návštěvníků, a zda poskytování služeb prostřednictvím externího subjektu ovlivňuje jejich kvalitu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.