Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Gamifikace v kvantitativním online výzkumu
Kulhavá, Lucie ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Petr (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce se věnuje využití principu gamifikace v kvantitativním online výzkumu. Práce si klade za cíl zjistit, zda využití gamifikace a aplikace gamifikačních prvků do dotazníku ovlivňuje způsob, jakým respondenti na otázky odpovídají a jak výzkum poté hodnotí. Hypotézy, stanovené na základě studia teoretické a metodologické literatury a metaanalýzy závěrů dosud publikovaných studií, se týkají v souvislosti s gamifikací nejčastěji diskutovaných oblastí: hodnocení výzkumu, chování a vlivu na vychýlení dat. Ověřovány jsou pomocí metody split-ballot na vlastním kvantitativním výzkumu. Jako výzkumný nástroj slouží dotazník vyhotovený v klasické a gamifikované verzi, přičemž míra gamifikace by se dala označit spíše za mírnou. Výsledky ukazují, že gamifikace dotazníku má pozitivní vliv na celkové hodnocení výzkumu, respondenti jej také hodnotí jako zábavnější a vyplňováním tráví déle času. Pozitivnější vnímání ovšem nemělo prakticky žádný vliv na chování respondentů, nelišily se ani celkové výsledky výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.