Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Market launch strategy of the brand "Kiehl´s"
Hartová, Dominika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bihelerová, Judita (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje marketingu luxusních značek. Jejím cílem je navrhnout řešení pro luxusní kosmetickou značku Kiehl's, která by posílila její postavení na českém trhu. První část práce se věnuje marketingu luxusních značek a jeho specifickým charakteristikám, kterými se liší od masových značek. Dále je popsán trh s luxusními produkty a kosmetický trh, se zaměřením na současnou situaci a trendy. Další část je věnována kosmetické značce Kiehl's, jejím charakteristikám a unikátnímu marketingovému mixu. V závěru práce je definována marketingová a obchodní strategie značky Kiehl's, na jejímž základě jsou navržená doporučení pro upevnění pozice značky na českém trhu, pro získávání nových zákazníků a pro zvýšení povědomí o značce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.