Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sledování paprsku v reálném čase
Jadavan, Rostislav ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zobrazování technikou sledování paprsku v reálném čase. Po úvodu, který obsahuje stručný základ této problematiky, následuje rozebrání technik pro urychlování výpočtu. Většina rozebíraných technik je aplikovatelná na dnes běžně používané počítače. Poslední část se zaměřuje na vlastním implementaci vybraných technik a zhodnocení výsledků měření.
Zobrazování scény s velkým počtem chodců v reálném čase
Pfudl, Václav ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce bylo implementova software, který by byl schopen vykreslovat, simulovat a natáčet scény s chodci. Výstupní videa této práce by mohla být využita jako vstupní data pro rozpoznávací video systémy. Byly implementovány metody a techniky pro vznik takovéto aplikace, jako je skeletální animace postav, vyhledávání cest(umělá inteligence), steering behaviors. Pro realistické vykrelování scén byly implementovány metody, jako je normal-mapping, variance shadow-mapping, deffered rendering, skydome, lens-flare a screen space ambient occlusion. Optimalizace vykreslujícího řeťezce byla implementována pomocí struktury octree pro dělení prostoru. Bylo implementováno GUI, které poskytuje uživateli snadné načítání a úpravu scén s chodci, nastavení vizualizace takové scény a její natáčení.
Sledování paprsku v reálném čase
Jadavan, Rostislav ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zobrazování technikou sledování paprsku v reálném čase. Po úvodu, který obsahuje stručný základ této problematiky, následuje rozebrání technik pro urychlování výpočtu. Většina rozebíraných technik je aplikovatelná na dnes běžně používané počítače. Poslední část se zaměřuje na vlastním implementaci vybraných technik a zhodnocení výsledků měření.
Zobrazování scény s velkým počtem chodců v reálném čase
Pfudl, Václav ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce bylo implementova software, který by byl schopen vykreslovat, simulovat a natáčet scény s chodci. Výstupní videa této práce by mohla být využita jako vstupní data pro rozpoznávací video systémy. Byly implementovány metody a techniky pro vznik takovéto aplikace, jako je skeletální animace postav, vyhledávání cest(umělá inteligence), steering behaviors. Pro realistické vykrelování scén byly implementovány metody, jako je normal-mapping, variance shadow-mapping, deffered rendering, skydome, lens-flare a screen space ambient occlusion. Optimalizace vykreslujícího řeťezce byla implementována pomocí struktury octree pro dělení prostoru. Bylo implementováno GUI, které poskytuje uživateli snadné načítání a úpravu scén s chodci, nastavení vizualizace takové scény a její natáčení.
Optimalizované sledování paprsku
Brich, Radek ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit optimalizovaný program pro zobrazování 3D scény metodou sledování paprsku. Nejprve je stručně vysvětlena teorie a jednotlivé techniky. Další část práce se věnuje možnostem urychlení algoritmu. Jsou to zejména techniky dělení prostoru, algoritmus pro rychlé nalezení průsečíku paprsku s trojúhelníkem a různé možnosti paralelizace celého zobrazovacího algoritmu. Samostatná kapitola je věnována návrhu a realizaci programu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.