Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj lázeňského cestovního ruchu v Třeboni za období 2009-2013
Nováková, Denisa ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Doležal, Antonín (oponent)
Lázeňský cestovní ruch hraje v jihočeské Třeboni velmi významnou roli. Lázeňští hosté patří mezi ty nejpočetnější návštěvníky města. Cílem bakalářské práce je zhodnotit vývoj lázeňského cestovního ruchu mezi lety 2009-2013 a také zanalyzovat výstupy vlastního výzkumu. Tato práce obsahuje praktickou a teoretickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako cestovní ruch, lázeňský cestovní ruch, dále podává informace o vzniku lázeňství, lázeňské péči a službách poskytovaných v lázeňských zařízeních. V praktické části se autorka zaměřuje na nabídku cestovního ruchu ve městě Třeboň, především z pohledu návštěvnických atraktivit, ale i lázeňských služeb. Další kapitoly praktické části se věnují zhodnocení vybraných ukazatelů za daná léta s ohledem na změny indikačního seznamu, ohodnocují kvalitu a navrhují možné zlepšení lázeňských služeb v Třeboni.
Rozšíření produktu dětských lázní Kynžvart pro segment dospělých účastníků cestovního ruchu
ZÍVALOVÁ, Eliška
Cílem předložené práce je specifikace produktu dětské lázeňské léčebny v Lázních Kynžvart. Práce se také zabývá komparací s produkty ostatních lázeňských zařízení pro stanovený segment klientů. Na základě průzkumů autor navrhne doporučení pro možnost dalšího rozvoje lázní Kynžvart pro segment dospělých účastníků cestovního ruchu. Práce byla postavena na hloubkovém studiu odborné literatury, situační analýze, dotazníkovém šetření, řízených rozhovorech, analýze současného rozvoje lázní, analýze současného produktu zkoumaných lázní a možnosti jeho rozvoje. Významnou součástí práce bylo zjišťování potřeb a přání zákazníků, které proběhlo pomocí dotazníkového šetření. Společně s dotazníkovým šetřením autor provedl řízené rozhovory s managementem lázní, jejich zaměstnanci a místní samosprávou. Na základě zjištěných výsledků se navrhne možnost diverzifikace služeb pro dospělé účastníky cestovního ruchu.
Percepce lázeňských služeb klienty Lázní Aurora s.r.o.
KROČÁK, Ladislav
Význam lázeňství je především zdravotně- léčebný, jeho ekonomický význam je však také velmi výrazný. Podstatně ovlivňuje investiční činnost a zaměstnanost a přispívá k rozvoji regionů. Lázně Aurora v Třeboni se specializují na léčení poruch pohybového aparátu, revmatických chorob, poúrazových a pooperačních stavů a celkovou rekondici těla. Lázeňství v Třeboni je odedávna spjato s přírodním léčivým zdrojem, který se v této lokalitě hojně nachází- slatinou. Lázně Aurora nejsou určeny pouze pro nemocné klienty, ale jsou hojně navštěvovány i zdravými lidmi, kteří absolvují rekondiční a relaxační pobyty. Současný trend směřuje k tomu, že do budoucna bude určitým způsobem omezena lázeňská péče hrazená z veřejného zdravotního pojištění, a klienti si budou muset ať buď část, nebo celý léčebný pobyt hradit z vlastních finančních prostředků. Z tohoto důvodu je potřeba se provozovateli lázeňských zařízení zaměřit na to, aby byli klienti co nejvíce spokojeni s léčebným pobytem a do lázeňského zařízení se vraceli. Jelikož jsem pět let pracoval v oblasti poskytování léčebných služeb, navázal jsem touto diplomovou prácí na svou bakalářskou práci ?Spokojenost klientů s lázeňskými službami?, abych znovu zmapoval spokojenost klientů s poskytovanými službami ve výše jmenovaných lázních. Chtěl jsem zjistit, zda se postoj klientů k poskytovaným službám výrazně změnil od výzkumu v roce 2009 v mé bakalářské práci. K výzkumu jsem použil totožný dotazník, jako ve výzkumu v roce 2009. Do výzkumu bylo vybráno 220 respondentů, v období září 2011, 110 respondentům hradila léčebný pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, buď formou komplexní, nebo příspěvkové lázeňské péče, a 110 respondentů si hradilo léčebný pobyt z vlastních finančních prostředků formou samopláteckých pobytů. Domníval jsem se, že muži budou spokojenější než ženy, a klienti, kterým hradí pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, budou spokojenější než klienti, kteří si hradí pobyt z vlastních finančních prostředků. Po zpracování dat nebyly zjištěny žádné výrazné rozdíly ve spokojenosti mezi těmito skupinami respondentů, a ve srovnání s výzkumem v bakalářské práci z roku 2009 nebyly patrné žádné výrazné odchylky ve spokojenosti klientů s poskytovanými službami, což potvrzuje, že lázeňské služby v Lázních Aurora jsou stále na velmi vysoké úrovni. Výsledky této diplomové práce mohou být využity zaměstnanci Lázní Aurora pro zkvalitnění poskytování lázeňských služeb ve všech oblastech a pro zlepšení přístupu personálu lázní ke klientům.
Lázeňské a wellness služby jako prvek rozvoje cestovního ruchu v Karlových Varech
FRANKOVÁ, Aneta
Bakalářská práce se zabývá analýzou lázeňských a wellness služeb v Karlových Varech a jejich významem pro rozvoj cestovního ruchu ve vymezeném regionu. Součástí práce je analýza služeb ve vybraném podniku a návrhy, které mohou přispět k rozvoji cestovního ruchu v podniku i v celém regionu.
Rozvoj lázeňství v Ostrožské Nové Vsi
CIBULKOVÁ, Jana
Práce se zabývá obcí Ostrožská Nová Ves, která se nachází v Jihomoravském kraji poblíž města Uherské Hradiště a řadí se do seznamu 37 lázeňských míst v České republice. Předmětem obsahu práce je zejména lázeňská turistika, její historie a současný stav v daném sídle a také analýza zvoleného rekreačního prostoru. Cílem bakalářské práce je seznámit s problematikou lázeňství v naší zemi a představit obec Ostrožská Nová Ves jako sirnaté lázně zaměřené především na kožní a pohybové problémy. Vlastní výzkum byl rozdělen do 2 částí {--} v podobě přímého dotazování v tamějším lázeňském zařízení a ankety pro hosty tohoto zařízení. Součástí praktické části práce je navržení nové služby pro návštěvníky lázní v podobě léčení formou hipoterapie.
Spokojenost klientů s lázeňskými službami
KROČÁK, Ladislav
V současné době v konkurenčním prostředí je třeba hledět nejen na to, aby nebyla lázeňská léčba pouze zaměřená na složku medicínskou, ale i na složku psychologickou a sociální. Klienti navštěvující lázeňské zařízení by měli po absolvování léčení odjíždět co možno nejvíce spokojeni se všemi poskytovanými lázeňskými službami, jak s léčebnými, tak v oblasti stravování, ubytování, trávení volného času a vůbec s celkovým přístupem personálu ke klientovi. Vzhledem k tomu, že čtvrtým rokem pracuji v Lázních Aurora Třeboň v oblasti léčebných služeb, rozhodl jsem se zpracovat bakalářskou práci na téma "Spokojenost klientů s lázeňskými službami`` a zjistit jakou měrou jsou klienti spokojeni s poskytovanými službami právě ve jmenovaných lázních. Data byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření u klientů Lázní Aurora v Třeboni za měsíc listopad 2009. K výzkumu byly použity firemní dotazníky, kterých bylo rozdáno celkem 280, z toho 140 klientům, kterým hradila pobyt některá ze zdravotních pojišťoven ČR (komplexní nebo příspěvková lázeňská péče) a 140 klientům, kteří si hradili pobyt sami z vlastních finančních zdrojů. Dotazníky byly klientům předávány osobně prostřednictvím zaměstnanců lázní a po vyplnění respondenty opět sbírány zaměstnanci lázní. V hypotézách jsem se domníval, že muži budou s lázeňskými službami spokojenější než ženy, a klienti, kterým hradí pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, budou s lázeňskými službami spokojenější než klienti, kteří si pobyt hradí z vlastních finančních zdrojů. Po provedení výzkumu dotazníkovým šetřením byly vyslovené hypotézy vyvráceny, neboť ve výsledcích nebyly genderové rozdíly a rozdíly mezi pojištěnci a samoplátci ve spokojenosti s lázeňskými službami. Z tohoto vyplývá, že poskytované služby v Lázních Aurora dosahují uspokojivé úrovně a většina klientů odjíždí z léčení spokojena. Výsledky bakalářské práce mohou být využiti zaměstnanci Lázní Aurora pro zlepšení poskytování služeb a pro zlepšení přístupu ke klientovi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.