Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti inkluzivního vzdělávání v rámci 1. stupně základní školy
Machová, Eva ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Diplomová práce s názvem "Možnosti inkluzivního vzdělávání v rámci 1. stupně základní školy" pojednává o inkluzivním vzdělávání s bližším pohledem na jeho uplatňování v rámci 1. stupně základní školy. Teoretická část práce se zaměřuje na definování pojmu inkluze a termínů s ní spojených, představuje východiska a principy inkluzivního vzdělávání a popisuje mezinárodní úmluvy a vnitrostátní předpisy, které jsou pro uplatňování inkluze v českém prostředí stěžejní. Práce ukazuje principy realizace inkluzivního vzdělávání v České republice a nabízí možnosti vyhodnocení proinkluzivity vzdělávání. Druhá kapitola teoretické části je věnována vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole, představuje systém vzdělávání těchto žáků a blíže se zaměřuje na aktéry v inkluzivním vzdělávání - žáky, učitele a asistenty pedagoga. Kapitola se soustředí také na systém poradenství ve školství a podpůrná opatření, která jsou poskytována žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Poslední kapitola teoretické části charakterizuje soukromé školství. Praktická část se zaměřuje na konkrétní prvostupňovou základní školu a možnosti inkluzivního vzdělávání na této škole. Popisuje podpůrná opatření 1. - 3. stupně konkrétních žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, přičemž poskytování těchto...
Ocenění obchodního závodu společnosti Bankovní akademie - Gymnázium a Střední odborná škola, a.s.
Šťastný, Vojtěch ; Maříková, Pavla (vedoucí práce) ; Hanzal, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce na téma Ocenění obchodního závodu společnosti Bankovní akademie - Gymnázium a Střední odborná škola, a.s. je odhad tržní hodnoty konkrétního vybraného podniku k datu 31. 8. 2015. Při determinaci hodnoty podniku jsou aplikovány klasické oceňovací postupy. V první řadě je tak krátce představen samotný podnik, následně je provedena finanční a strategická analýza s cílem zhodnocení finančního zdraví a posouzení celkové perspektivy podniku do budoucna. Informace z těchto analýz jsou využity při prognóze generátorů hodnoty a sestavení finančního plánu s následným oceněním. K ocenění je vzhledem k perspektivnosti podniku využita výnosová metoda DCF equity. Jako podpůrný nástroj je použito ocenění tržním porovnáním v rámci metody srovnatelných transakcí.
Modely financování školství a jejich vliv na výsledky studentů
Kostrhoun, Tomáš ; Vozárová, Pavla (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Tato kvalifikační práce se zaměřuje na vliv vzdělávání v soukromých institucích na výsledky studentů. Ve své práci analyzuji panelová data, vydávaná na roční bázi, zahrnující stav ekonomiky a vzdělávacího systému ve 34 státech OECD mezi lety 2000 a 2014. V první části své práce předkládám historický vývoj postoje ke vzdělávání v rámci veřejných a soukromých statků. V druhé části pak poskytuji přehled dosud vydané literatury na toto téma, která slouží jako základní kámen mé praktické části. V praktické části zkoumám vliv ekonomické situace, vzdělávacího systému a procenta studentů zapsaných na soukromých školách v jednotlivých zemích OECD na výsledky studentů. Závěry vyvozené z mých modelů nepotvrdily moji hypotézu o pozitivním efektu soukromého vzdělávání na výkonnost. Podíl studentů zapsaných na soukromých školách vyšel ve většině modelů nesignifikantní. Tento jev můžeme vysvětlit díky různým přístupům studentů k soukromému vzdělávání v různých zemích. V některých zemích jsou soukromé vzdělávací instituce vnímány jako komplement a naopak v některých jako substitut k dobrým kognitivním schopnostem.
Podnikatelský plán soukromého středoškolského školství
Horčičková, Věra ; Eisler, Jan (vedoucí práce) ; Balek, Petr (oponent)
Práce je zaměřena na vypracování podnikatelského plánu konkrétní soukromé školy. Práce popisuje a srovnává soukromé školy se státními, hledá konkurenční výhody pro oblast v tomto podnikání.Práce hodnotí management a organizaci školy,popisuje její okolí,zabývá se obory studia a formami,vzdělávacím procesem, ale i finančním plánem a hospodařením školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.