Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv médií na spotřebitelské chování v oblasti energetiky
Sedláček, Štěpán ; Hála, Tomáš (oponent) ; Langerová, Petra (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
Tahle bakalářská práce se zabývá rozborem aspektů, které brání, či naopak umožňují integraci principů sociálních sítí do systému smart meteringu, jakožto i rozbor jejich potenciálu a možnosti provedení. Přínosy inteligentních sítí pro spotřebitele jsou dnes žhavým tématem. V této práci je prezentován průzkum zaměřený na tyto aspekty. Analýza výsledků průzkumu a klíčových sdělení identifikuje názory obyvatelstva na tohle téma a navrhuje možné směry kterými se mohou vydat budoucí aplikace a služby pro spotřebitele žijící v inteligentních městech.
Vliv médií na spotřebitelské chování v oblasti energetiky
Sedláček, Štěpán ; Hála, Tomáš (oponent) ; Langerová, Petra (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
Tahle bakalářská práce se zabývá rozborem aspektů, které brání, či naopak umožňují integraci principů sociálních sítí do systému smart meteringu, jakožto i rozbor jejich potenciálu a možnosti provedení. Přínosy inteligentních sítí pro spotřebitele jsou dnes žhavým tématem. V této práci je prezentován průzkum zaměřený na tyto aspekty. Analýza výsledků průzkumu a klíčových sdělení identifikuje názory obyvatelstva na tohle téma a navrhuje možné směry kterými se mohou vydat budoucí aplikace a služby pro spotřebitele žijící v inteligentních městech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.