Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Social media metrics
Balvín, Radek ; Zbiejczuk, Adam (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
S rostoucím množstvím dat produkovaných uživateli na sociálních médiích roste i potřeba extrahovat pouze relevantní data pro marketingové, výzkumné a další účely. Bakalářská práce "Social media metrics" představuje problematiku monitoringu, měření a metrik sociálních médií. Práce představuje, shrnuje a rozděluje metriky sociálních médií. V praktické části také mapuje a zachycuje současný stav měření a monitoringu sociálních médií v české praxi. Výzkumem mezi správci velkých brandových facebookových profilů hodnotím využívání nástrojů na monitoring sociálních médií a využívané způsoby měření sociálních médií v České republice.
Social media metrics
Balvín, Radek ; Zbiejczuk, Adam (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
S rostoucím množstvím dat produkovaných uživateli na sociálních médiích roste i potřeba extrahovat pouze relevantní data pro marketingové, výzkumné a další účely. Bakalářská práce "Social media metrics" představuje problematiku monitoringu, měření a metrik sociálních médií. Práce představuje, shrnuje a rozděluje metriky sociálních médií. V praktické části také mapuje a zachycuje současný stav měření a monitoringu sociálních médií v české praxi. Výzkumem mezi správci velkých brandových facebookových profilů hodnotím využívání nástrojů na monitoring sociálních médií a využívané způsoby měření sociálních médií v České republice.
Návrh rámce pro monitoring sociálních médií a klíčových ukazatelů výkonnosti pro společnost působící na trhu vlasové kosmetiky
Maurer, Julia Elisabeth ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Roscher, Katharina (oponent)
Tato práce přináší přehled současné literatury a aplikačních metod strategických modelů klíčových výkonnostních indikátorů (KPI), jejich definici a měření, nastavování cílů a benchmarking pro sociální sítě na základě žurnálů, knih, odborných článků a rozhovoru s agenturou pro sociální media. V druhém kroku je tato teorie aplikována na případovou studii o kadeřnickém salonu. Závěry této práce jsou postaveny na vnitropodnikových expertech z praxe, externích agenturách pro sociální média a vnitro-podnikovém šetření. Požadavky a nedostatky jsou identifikovány na základě hloubkové behaviorální studie. Ta je spojena s aplikaci teoretického modelu a definování KPIs na vybrané společnosti. Závěrečná fáze zahrnuje nástroj na měření všech KPIs pro uvedenou společnost. Nakonec jsou všechny klíčové výkonnostní indikátory vztažené ke svým cílům, situaci na trhu, sociálním sítím, konkurentům a historickým datům. Závěrečné výsledky jsou jednoduše aplikovatelné i na ostatní hráče na trhu.
Srovnávací analýza efektivnosti nástrojů pro monitorování sociálních sítí
Duffková, Pavlína ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a porovnání vybraných nástrojů pro monitorování sociálních sítí. Teoretická část diplomové práce nejprve seznámí čtenáře se základními pojmy, které jsou pro práci stěžejní. Další kapitola se zaměřuje na bližší specifikaci klasického online marketingu, popsání rostoucího trendu marketingu skrze sociální média a zmapování jeho současného postavení na českém online trhu. Kromě toho jsou zde popsány nezbytně důležité SEO a SEM techniky. Následuje kapitola věnovaná marketingu na sociálních sítích. V této kapitole je vysvětlená rostoucí síla "word of mouth" v nákupním rozhodování. V neposlední řadě jsou zde uvedeny názorné ukázky nejúspěšnějších marketingových kampaní na sociálních médiích. Další část práce se zabývá problematikou monitorování sociálních médií. V této kapitole jsou uvedeny důvody monitorování, jeho principy a funkce. V praktické části je popsaná metodika testování vybraných nástrojů, akceptační kritéria a metriky měření. Vybrané nástroje jsou porovnány z hlediska kvalitativních vlastností a relevantností výsledků, jak z globálního pohledu s anglickými frázemi, tak i z pohledu lokálního s frázemi vhodnými pro české prostředí. V druhém testu je určena sada bezplatných monitorovacích nástrojů, které jsou porovnáni s nástroji z prvního testu. V závěru práce se nachází poslední měření, ve kterém je navržen nejvhodnější monitorovací nástroj pro malé české firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.