Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Závislostní chování na sociálních sítích, sociální gramotnost a sociální status
MAJEROVÁ, Žaneta
Dnešní děti se zcela běžně pohybují ve dvou světech - v off-line prostředí školní třídy a v on-line prostředí sociálních sítích. Pohyb v obou prostorech vyžaduje, aby jedinec oplýval jistými schopnostmi a dovednostmi. Zároveň se jedinci v on-line i off-line prostředí setkávají s jistými riziky - v případě sociálních sítích můžeme uvažovat o závislostním chování. Otázkou je, zda schopnosti a dovednosti, které jedinec využívá v reálném světě a které mají vliv na jeho postavení ve třídě, mohou nějak souviset se vznikem a rozvojem závislostního chování na sociálních sítích. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s problematikou závislostního chování na sociálních sítích, přiblížit, jak je pro lidi důležitý sociální kontakt a nastínit souvislosti mezi on-line a off-line prostředím. Praktická část obsahuje vlastní výzkum, jehož cílem je zjistit, zda existují korelace mezi závislostním chováním na sociálních sítích, sociální gramotností a sociálním statusem žáků.
Sociální gramotnost v mateřské škole
ČERMÁKOVÁ, Gabriela
Teoretická část vedle pojmu sociální gramotnost vymezuje koncepty úzce spojené se sociální gramotností a zahrnuje témata provázaná se sociální gramotností a sociálním klimatem. Praktická část předkládá konkrétní způsoby vytváření příznivého sociálního klimatu a rozvoje sociální gramotnosti, které jsme v dané třídě zaznamenali.
Implementace Výchovy ke zdraví do školního vzdělávacího programu církevní školy
Zárubová, Michaela ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá implementací Výchovy ke zdraví do školního vzdělávacího programu církevní školy. Cílem diplomové práce je zmapovat aktuální význam vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví, jeho důležitost a provázanost ve formálním a neformálním kurikulu Mateřské školy, základní školy a gymnázia sv. Augustina. Teoretická část obsahuje základní informace o vzdělávací oblasti Člověk a zdraví, o vzdělávacím oboru Výchova ke zdraví a didaktické transformaci školního kurikula do edukační reality. Další část je věnována představení augustiniánské školy, augustiniánské pedagogiky a významných dokumentů školy. V závěru je zpracována implementace Výchovy ke zdraví do školních vzdělávacích programů Mateřské školy, základní školy a gymnázia sv. Augustina. Cílem praktické části je prostřednictvím dotazníkového šetření mezi pedagogickými a nepedagogickými pracovníky a rodiči dětí a žáků augustiniánské školy zjistit jaké mají povědomí o obsahu vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví, jak vnímají jeho význam a jak hodnotí implementaci témat vzdělávacího oboru ve škole. Součástí šetření je polostrukturovaný rozhovor s ředitelem školy, který je současně pedagogem a třídním učitelem, ale také zakladatelem školy a významným představitelem České provincie řádu sv. Augustina. Závěr práce obsahuje vyhodnocení...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.