Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business plan
Džatková, Zuzana ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je připravit reálný a konkrétní podnikatelský plán pohostinského zařízení. Teoretická část je zaměřená na problematiku podnikání, legislativní aspekty podnikání v pohostinství a cíle a strukturu podnikatelského plánu. V praktické části je popsané založení společnosti, , provoz, marketingová strategie, analýza makrookolí a mikrookolí, podniku a analýza finančních výkazů. Dále se v práci nachází SWOT analýza a finanční ukazatele.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
PROKOPOVÁ, Lenka
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat stav využívání marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Na základě této analýzy pak zpracovat doporučení na zlepšení stavu využívání marketingových nástrojů v tomto maloobchodním subjektu.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
BUCHTOVÁ, Tamara
Byl zanalyzován stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu a bylo zpracováno doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného dotazování a kvalitativní výzkum formou případové studie. V případové studii byla prozkoumána situace vybraného maloobchodníka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.