Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Use of Recursive Least Squares Method for Vehicle Dynamics Analysis
Sladká, Pavla ; Laurinec, Marián (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This diploma thesis amplies the theoretical bases required to design the recursive least squares algorithm and, in consequence, its application to the experimental data measured during test manoeuvre realized in 2001. A lateral dynamics of single-track planar model of vehicle was analyzed. It contains also a comparing of the results obtained by the recursive algorithm and Kalman lter algorithm.
Vliv aerodynamických parametrů na jízdní vlastnosti vozidel
Hejtmánek, Petr ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Dundálek, Radim (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Základním cílem dizertační práce je vytvoření výpočetního nástroje pro ohodnocení vlivu aerodynamiky na jízdní vlastnosti vozidla. Navržená metodika je založena na simulování jízdních manévrů pomocí jednostopého modelu vozidla, který byl sestaven s požadavkem na minimální počet vstupních parametrů. Takovýto základní model umožňující zkoumání vlivu aerodynamiky na dynamickou i statickou řiditelnost vozidla má nízké nároky na vstupní data, proto se zjednodušuje i jeho naplnění hodnotami příslušných veličin. Výpočtový model vozidla byl validován rozsáhlým měřením dvou jízdních manévrů definovaných ISO normami (skokové natočení volantu a ustálené zatáčení). Na základě neuspokojených výsledků validací byly analyzovány rozdíly mezi měřením a simulacemi, které vedly k postupnému rozšiřování modelu o nové faktory zpřesňující výpočet simulací. Poslední část práce se zaměřuje jednak na vzájemné srovnání velikosti vlivu jednotlivých aerodynamických parametru na jízdní chování, a taky na porovnání významnosti aerodynamiky celkově vůči ostatním zahrnutým faktorům (pneumatiky, hmotnostní vlastnosti, řízení, ad.). Tato práce byla realizována v úzké spolupráci se Škoda-Auto.
Výpočtová analýza jízdního chování vozidla
Doležal, Kamil ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výpočtovou analýzou jízdního chování vozidla. V první části jsou shrnuty a popsány základní parametry geometrie řízení. Další část se věnuje zkouškám, které se využívají ke studiu jízdního chování vozidla. V praktické části, je vytvořený výpočtový model, který je schopen simulovat a vyhodnocovat testy skokového natočení volantu.
Výpočtová analýza jízdního chování vozidla
Doležal, Kamil ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výpočtovou analýzou jízdního chování vozidla. V první části jsou shrnuty a popsány základní parametry geometrie řízení. Další část se věnuje zkouškám, které se využívají ke studiu jízdního chování vozidla. V praktické části, je vytvořený výpočtový model, který je schopen simulovat a vyhodnocovat testy skokového natočení volantu.
Vliv aerodynamických parametrů na jízdní vlastnosti vozidel
Hejtmánek, Petr ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Dundálek, Radim (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Základním cílem dizertační práce je vytvoření výpočetního nástroje pro ohodnocení vlivu aerodynamiky na jízdní vlastnosti vozidla. Navržená metodika je založena na simulování jízdních manévrů pomocí jednostopého modelu vozidla, který byl sestaven s požadavkem na minimální počet vstupních parametrů. Takovýto základní model umožňující zkoumání vlivu aerodynamiky na dynamickou i statickou řiditelnost vozidla má nízké nároky na vstupní data, proto se zjednodušuje i jeho naplnění hodnotami příslušných veličin. Výpočtový model vozidla byl validován rozsáhlým měřením dvou jízdních manévrů definovaných ISO normami (skokové natočení volantu a ustálené zatáčení). Na základě neuspokojených výsledků validací byly analyzovány rozdíly mezi měřením a simulacemi, které vedly k postupnému rozšiřování modelu o nové faktory zpřesňující výpočet simulací. Poslední část práce se zaměřuje jednak na vzájemné srovnání velikosti vlivu jednotlivých aerodynamických parametru na jízdní chování, a taky na porovnání významnosti aerodynamiky celkově vůči ostatním zahrnutým faktorům (pneumatiky, hmotnostní vlastnosti, řízení, ad.). Tato práce byla realizována v úzké spolupráci se Škoda-Auto.
The Use of Recursive Least Squares Method for Vehicle Dynamics Analysis
Sladká, Pavla ; Laurinec, Marián (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This diploma thesis amplies the theoretical bases required to design the recursive least squares algorithm and, in consequence, its application to the experimental data measured during test manoeuvre realized in 2001. A lateral dynamics of single-track planar model of vehicle was analyzed. It contains also a comparing of the results obtained by the recursive algorithm and Kalman lter algorithm.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.