Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociálně aktivizační služby a práce soc.pracovníka v České unii neslyšících, oblastní organizace Prahy
Zajíček, Karel ; Dragomirecká, Eva (vedoucí práce) ; Kodymová, Pavla (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na organizaci pro sluchově postižené, její služby a pracovníky. Teoretická část představuje syntézu dosavadních relevantních poznatků z oblasti problematiky neslyšících a sociální práce. První kapitola se zabývá základním členěním lidí se sluchovým postižením, komunikací a kulturou neslyšících. Druhá kapitola se věnuje sociální práci, pojmu sociálního pracovníka, sociální práci s postiženými lidmi a sociální práci se seniory. Ve třetí kapitole je představena analýza České unie neslyšících, oblastní organizace Praha. Tato kapitola stručně pojednává o její historii a současném fungování, klíčových kompetencích a službách a nakonec také o roli sociálního pracovníka v jejím rámci. Závěrečná kapitola shrnuje metodologii a výsledky originálního kvantitativního výzkumu provedeného formou dotazníkového šetření. V této kapitole jsou představeny výzkumné předpoklady a jsou zde vyhodnocena získaná data, a to i v tabulkách a grafech. Výzkum poukázal, že konkrétně tato služba je potřebná a je také kvalitní. Výsledky výzkumu byly všechny pozitivní a je konstatování hodné, že služba pomáhá mnoha lidem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Znakované systémy angličtiny
Tichá, Blanka ; Okrouhlíková, Lenka (vedoucí práce) ; Nováková, Radka (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsání znakovaných systémů americké angličtiny, konkrétně systémů Seeing Essential English (SEE 1), Signing Exact English (SEE 2), Linguistics of Visual English (L. O. V. E.), Signed English (SE) a Pidgin Signed English (PSE). Práce popisuje okolnosti jejich vzniku, jejich stručnou historii a strukturu. Dále práce srovnává tyto systémy mezi sebou, s americkým znakovým jazykem a se znakovanou češtinou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.