Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce železniční stanice Svitavy
Marek, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Svitavy. Cílem rekonstrukce je zvýšit traťovou rychlost v hlavních kolejích ze stávající rychlosti na rychlost 160 km·h-1. Dalšími požadavky pro vypracování jsou plná peronizace stanice a další nezbytné úpravy s tím související, zejména návrh pražcového podloží, odvodnění stanice a přilehlých dotčených úseků trati. Z důvodů změny počtu kolejí a jejich poloh byla také ověřena možnost prodloužení užitečných délek hlavních a prvních předjízdných kolejí na délku 740 m.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Stibůrková, Nikola ; Svojanovský, Viktor (oponent) ; Žalmanová, Petra (vedoucí práce)
Práce se zabývá architektonickým a urbanistickým návrhem nového dopravního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem. Terminál má sdružovat současné autobusové linky a nově také vlak, který je do města přiveden po kolejích stávající vlečky. Umístění terminálu je prvotním impulsem pro rozvoj celé přilehlé lokality. Ta je ovlivněna rušnou dopravou i okolní zástavbou, kterou tvoří průmyslové závody, hala supermarketu a fragmenty původní zástavby bloku. Návrh pracuje se současnou situací a existujícími bariérami, ale je otevřen budoucím změnám v území. Jednotlivé stavby jsou umístěny na myšlené ose směřující z parcely do centra města a usměrňují tak pohyb chodců zamýšleným směrem. Dopravní řešení navazuje na současnou polohu vlečky vedoucí do teplárny, ke které přidává okruh autobusové dopravy. Ten ve svém středu vytváří příjemný prostor pro čekání a bezpečný přestup mezi jednotlivými linkami. Vlaky i autobusy mají společnou hlavní výpravní budovu, která v sobě ukrývá všechny potřebné funkce terminálu. Na terminál navazuje upravený veřejný prostor kde mohou probíhat trhy či městské slavnosti a který tak slouží nejen cestujícím, ale i obyvatelům města.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Klumparová, Petra ; Františák, Luboš (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Návrh přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem integruje autobusovou a vlakovou dopravu do funkčního celku. Akcentováno je jak samotné dopravní řešení, tak i napojení na stávající pěší trasy bez jejich zásadního narušení. Podpořena je především trasa směřující do centra města, která má za cíl jeho oživení.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Kantor, Táňa ; Galeová, Nicol (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Práce se zabývá architektonickým a urbanistickým návrhem přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem, který sdružuje autobusové linky MHD a vlakovou stanici. Vlaky jsou přiváděny do města po stávající železniční vlečce. Návrh se dále zabývá urbanistickým řešením napojením řešeného území na centrum města a nově vzniklou okružní trasu, která by vedla ze ZOO do centra. Výsledkem je prostor, který v sobě zahrnuje jak dopravní infrastrukturu, tak i veřejný prostor, který je propojen s okolními místy a vytváří jasný a zapamatovatelný orientační bod.
Rekonstrukce železniční stanice Svitavy
Marek, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Svitavy. Cílem rekonstrukce je zvýšit traťovou rychlost v hlavních kolejích ze stávající rychlosti na rychlost 160 km·h-1. Dalšími požadavky pro vypracování jsou plná peronizace stanice a další nezbytné úpravy s tím související, zejména návrh pražcového podloží, odvodnění stanice a přilehlých dotčených úseků trati. Z důvodů změny počtu kolejí a jejich poloh byla také ověřena možnost prodloužení užitečných délek hlavních a prvních předjízdných kolejí na délku 740 m.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Stibůrková, Nikola ; Svojanovský, Viktor (oponent) ; Žalmanová, Petra (vedoucí práce)
Práce se zabývá architektonickým a urbanistickým návrhem nového dopravního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem. Terminál má sdružovat současné autobusové linky a nově také vlak, který je do města přiveden po kolejích stávající vlečky. Umístění terminálu je prvotním impulsem pro rozvoj celé přilehlé lokality. Ta je ovlivněna rušnou dopravou i okolní zástavbou, kterou tvoří průmyslové závody, hala supermarketu a fragmenty původní zástavby bloku. Návrh pracuje se současnou situací a existujícími bariérami, ale je otevřen budoucím změnám v území. Jednotlivé stavby jsou umístěny na myšlené ose směřující z parcely do centra města a usměrňují tak pohyb chodců zamýšleným směrem. Dopravní řešení navazuje na současnou polohu vlečky vedoucí do teplárny, ke které přidává okruh autobusové dopravy. Ten ve svém středu vytváří příjemný prostor pro čekání a bezpečný přestup mezi jednotlivými linkami. Vlaky i autobusy mají společnou hlavní výpravní budovu, která v sobě ukrývá všechny potřebné funkce terminálu. Na terminál navazuje upravený veřejný prostor kde mohou probíhat trhy či městské slavnosti a který tak slouží nejen cestujícím, ale i obyvatelům města.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Klumparová, Petra ; Františák, Luboš (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Návrh přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem integruje autobusovou a vlakovou dopravu do funkčního celku. Akcentováno je jak samotné dopravní řešení, tak i napojení na stávající pěší trasy bez jejich zásadního narušení. Podpořena je především trasa směřující do centra města, která má za cíl jeho oživení.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Kantor, Táňa ; Galeová, Nicol (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Práce se zabývá architektonickým a urbanistickým návrhem přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem, který sdružuje autobusové linky MHD a vlakovou stanici. Vlaky jsou přiváděny do města po stávající železniční vlečce. Návrh se dále zabývá urbanistickým řešením napojením řešeného území na centrum města a nově vzniklou okružní trasu, která by vedla ze ZOO do centra. Výsledkem je prostor, který v sobě zahrnuje jak dopravní infrastrukturu, tak i veřejný prostor, který je propojen s okolními místy a vytváří jasný a zapamatovatelný orientační bod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.