Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy v shopping tourismu
Kupčíková, Tereza ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce definuje nákupní cestovní ruch a dále ho rozděluje dle druhu a forem. Zabývá se faktory, které ovlivňují nakupování jako motiv cesty a stanovuje předpoklady pro rozvoj nákupního cestovního ruchu. Práce dále pojednává o útratách účastníků cestovního ruchu a významu nákupů v destinacích. Závěrečná část práce analyzuje nákupní cestovní ruch v České republice z hlediska příjezdového cestovního ruchu. Poslední kapitoly se věnují přínosu nákupního cestovního ruchu a jeho budoucímu vývoji.
Přeshraniční aktivity v oblasti obchodu a služeb
Mizuňová, Michaela ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou přeshraničních aktivit (nákup zboží, nákup služeb, turistika a sport) obyvatel města Litvínov v sousedním Sasku a obyvatel saského města Olbernhau v České republice. První kapitola popisuje oblast česko-saského příhraničí a dále se zabývá přeshraniční spoluprací. Druhá kapitola se věnuje městům Litvínov a Olbernhau, jejich historii, současné podobě a partnerské spolupráci. Další kapitola se zabývá přeshraniční nákupní turistikou a faktory, které ji ovlivňují. Poslední, čtvrtá kapitola obsahuje analýzu přeshraničních aktivit provedenou na základě výsledků dotazníkového šetření.
Nákupní cestovní ruch
Soukupová, Jana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce definuje nákupní cestovní ruch a rozděluje ho na další formy a druhy. Zabývá se předpoklady pro rozvoj této formy cestovního ruchu a jejími možnými dopady. Práce dále pojednává o zvláštnostech destinací a atraktivit nákupního cestovního ruchu a uvádí jejich příklady. Závěrečná část práce se zabývá výdaji účastníků cestovního ruchu za nakupování, předposlední kapitola je věnována nákupnímu cestovnímu ruchu v České republice. V poslední kapitole jsou shrnuty faktory, které by mohly mít vliv na budoucí vývoj nákupního cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.