Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
FPS
Konečný, Dominik ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vytvoření prototypu hlavních herních systémů digitální hry v žánru FPS (first person shooter). Samotným cílem je tak na jednu stranu naplnění žánrových konvencí a navázání na historii daného žánru, na druhou stranu snaha o hledání nových přístupů, jak jednotlivé prvky zpracovat především z hlediska samotného designu, vzájemné provázanosti a  intuitivnosti ovládání. Dílčí systémy, které v návrhu a prototypu zpracovávám, jsou především pohybový a soubojový model, tedy možnosti a způsoby hráčova pohybu a střelby v návaznosti na nepřátelé, jejich schopnosti a umělou inteligenci. Dále také s tímto související způsob předávání informací pomocí imerzivního uživatelského rozhraní ve formě hráčových rukou a předmětů. V rámci práce se věnuji jednotlivým prvkům herního systému, v krátkosti popíši jaké je jejich místo a důvod v rámci celku a jak se k nim nejčastěji v rámci herního vývoje přistupuje. Následně se budu věnovat tomu, jak jsem k designovému a technickému řešení těchto prvků přistupoval já.
Design and Implementation of Computer Game
Šulo, Samuel ; Munzar, Milan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
The aim of this thesis is the design and implementation of a 2D horror platform game on a computer device. The implemented game consists of three levels and accompanies the player through horror elements created by visual and sound effects. The game is designed for future expansion. Several phase tests were performed on the finished game. Feedback is received from users in the form of completed questionnaires and subsequent evaluation of the results. Furthermore, the work briefly acquaints the reader with the history of games and the basics of working in the Unity game engine, in which the game itself is created.
Analýza efektivity provedení pokutového kopu v "Lize mistrů" v ročnících 2009-2019
HUŠEK, Jan
V této bakalářské práci analyzujeme všechny pokutové kopy, které byly zahrávány ve fotbalové Lize mistrů UEFA za desetileté období (2009-2019) z hlediska efektivity provedení. Cílem naší práce je analýza a komparace pokutových kopů pomocí hodnotících škál ve fotbalové Lize mistrů UEFA v období 10 sezón. Dílčím cílem je vytvoření profilu tzv. ideálního střelce. V analytické části práce se zabýváme z hlediska historického a organizačního analýzou pokutového kopu a základní charakteristikou fotbalu, dále strukturou fotbalových soutěží. V syntetické části práce jsme pak zanalyzovali všechny zaznamenané pokutové kopy z celkového počtu 1250 zápasů a vytvořili hodnotící škály a kategorie podle různých specifik. Na základě získaných dat jsme byly schopni vytvořit také profil tzv. ideálního střelce. I přes získání úspěšných výsledků se domníváme, že závěrečné hodnoty nelze jednotně aplikovat pro všechny fotbalové soutěže z důvodu rozdílné kvality hráčů, klubů, soutěží a jedinečnosti této standardní situace.
FPS
Konečný, Dominik ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vytvoření prototypu hlavních herních systémů digitální hry v žánru FPS (first person shooter). Samotným cílem je tak na jednu stranu naplnění žánrových konvencí a navázání na historii daného žánru, na druhou stranu snaha o hledání nových přístupů, jak jednotlivé prvky zpracovat především z hlediska samotného designu, vzájemné provázanosti a  intuitivnosti ovládání. Dílčí systémy, které v návrhu a prototypu zpracovávám, jsou především pohybový a soubojový model, tedy možnosti a způsoby hráčova pohybu a střelby v návaznosti na nepřátelé, jejich schopnosti a umělou inteligenci. Dále také s tímto související způsob předávání informací pomocí imerzivního uživatelského rozhraní ve formě hráčových rukou a předmětů. V rámci práce se věnuji jednotlivým prvkům herního systému, v krátkosti popíši jaké je jejich místo a důvod v rámci celku a jak se k nim nejčastěji v rámci herního vývoje přistupuje. Následně se budu věnovat tomu, jak jsem k designovému a technickému řešení těchto prvků přistupoval já.
Kritéria výběru sportovních střelců
Zrůst, David ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Hermel, Ivan (oponent)
Název: Kritéria výběru sportovních střelců Cíle: Cílem práce bude zjistit, zdali mohou mít kritéria jako vitální kapacita plic a apnoe vliv na střelbu ze vzduchové pistole a následně tak označit tato kritéria za vhodná pro výběr talentovaných jedinců. Metody: V práci byla použita obsahová analýza dokumentů a dalších odborných publikací týkajících se výběru sportovních talentů ve sportovní střelbě. Dále byly provedeny dvě laboratorní měření, a to zjištění vitální kapacity plic pomocí osobního spirometru a následně měření apnoe. Společně s tím byla u probandů změřena výška a váha. Následně byl proveden experiment, v němž probandi odstříleli 15 ran ze vzduchové pistole dle pravidel ISSF. Výsledky: Výsledky práce přinesly fakt, že vitální kapacita plic a hodnoty apnoe nemají významný vliv na samotnou střelbu v rámci střelecké disciplíny střelba ze vzduchové pistole a není tedy vhodné jejich použití pro případný výběr jedinců do sportovní střelby. Klíčová slova: výběr, sport, střelec, puška, pistole
Kritéria výběru sportovních střelců
Zrůst, David ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Hermel, Ivan (oponent)
Název: Kritéria výběru sportovních střelců Cíle: Cílem práce bude zjistit, zdali mohou mít kritéria jako vitální kapacita plic a apnoe vliv na střelbu ze vzduchové pistole a následně tak označit tato kritéria za vhodná pro výběr talentovaných jedinců. Metody: V práci byla použita obsahová analýza dokumentů a dalších odborných publikací týkajících se výběru sportovních talentů ve sportovní střelbě. Dále byly provedeny dvě laboratorní měření, a to zjištění vitální kapacity plic pomocí osobního spirometru a následně měření apnoe. Společně s tím byla u probandů změřena výška a váha. Následně byl proveden experiment, v němž probandi odstříleli 15 ran ze vzduchové pistole dle pravidel ISSF. Výsledky: Výsledky práce přinesly fakt, že vitální kapacita plic a hodnoty apnoe nemají významný vliv na samotnou střelbu v rámci střelecké disciplíny střelba ze vzduchové pistole a není tedy vhodné jejich použití pro případný výběr jedinců do sportovní střelby. Klíčová slova: výběr, sport, střelec, puška, pistole
Terorismus ve 21. století - aktivní střelec
Váňa, Ladislav ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
Název: Terorismus ve 21. století - aktivní střelec Cíle: Cílem této práce je analýza terorizmu ve 21. století, deskripce tohoto jevu se zaměřením na aktivního střelce a zjištění opatření učiněných vůči střelcům na českých základních školách. Metody: Teoretická část diplomové práce byla vyhotovena za pomoci deskriptivně analytické metody, rešerší dostupné české literatury, zahraničních zdrojů a platných legislativních pramenů. V praktické části bylo přistoupeno k dotazníkovému šetření na téma aktivní střelec. Výsledky byly statisticky zpracovány a interpretovány. Výsledky: Deskripce problematiky terorismu ve 21. století se zaměřením na aktivní střelce. Klíčová slova: terorismus, ochrana, obyvatelstvo, školy, střelec
Střelecké disciplíny pro vzduchovou pušku
Zrůst, David ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Hermel, Ivan (oponent)
Název: Střelecké disciplíny pro vzduchovou pušku Cíle: Cílem je popsání střeleckých disciplín pro vzduchovou pušku, včetně změn z roku 2017. Metody: v práci byla použita obsahová analýza dokumentů a dalších odborných publikací týkajících se sportovní střelby ze vzduchové pušky. Výsledky: Výsledkem je přehled sportovní střelby ze vzduchové pušky včetně jejich střeleckých disciplín, které jsou uvedeny v platných pravidlech z roku 2017, platné do roku 2020. Klíčová slova: Střelec, disciplína, puška, terč, míření

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.