Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inside the glass pyramid of professionalism: Gender, age and nationality in professionalism in financial shared services centers
Frančiak, Matúš ; Kobová, Ĺubica (vedoucí práce) ; Dvořáčková, Jana (oponent)
Matúš Frančiak - Vo vnútri sklenenej pyramídy profesionalizmu: Gender, vek a národnosť v profesionalizme vo finančných centrách zdieľaných služieb Abstrakt Centrá zdieľaných služieb sú globálnym fenoménom, ktorý poskytuje prácu desiatkam tisícom obyvateľov a obyvateliek Českej republiky. Táto práca analyzuje finančné centrá zdieľaných služieb v Brne optikou genderu ako primárneho označujúceho moci a profesionalizmu ako disciplinárneho mechanizmu. Práca chápe centrá zdieľaných služieb ako dynamický produkt mocenských bojov firemných entít, ktoré sú ovplyvnené genderovými a národnostnými diskurzami. Centrá transformujú komplexnejšiu, maskulínne kódovanú prácu na fragmentované feminínnejšie úlohy a prispievajú tak k širším zmenám v pracovnom svete. Profesionalizmom štruktúrované centrá zdieľaných služieb konštruujú ideálnu pracovnú subjektivitu, ktorá zodpovedá mladej československej femininite bez mimopracovných záväzkov, ktorej vlastné záujmy sú totožné so záujmami firmy. Manažmenty centier predstavujú šedú zónu, ktorá má na fungovanie centier zdieľaných služieb zásadný vplyv - jej disciplinácia je ale menej jednoznačná. Kľúčové slová gender, vek, národnosť, profesionalizmus, centrá zdieľaných služieb, centrum zdieľaných služieb, zdieľané služby, SSC, disciplinárny mechanizmus
Návrh a budování center sdílených služeb v regionu CEE
Štiller, Martin ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Diplomová práce seznamuje se základními principy návrhu a budování Center sdílených služeb. Centrum sdílených služeb je popsáno jako vhodná platforma pro zefektivnění interních podpůrných služeb. Práce seznamuje se základními principy transformace interních procesů na sdílenou službu, stejně tak jako s postupem pro výběr vhodné lokality. V závěru je vybrána skupina nejvhodnějších zemí pro implementaci Centra sdílených služeb.
Efficiency in Shared Services Organizations
Prachýl, Lukáš ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Práce rozebíra a analyzuje centra sdílených služeb jakožto nástroj pro zvýšení efektivity společností. Je postavena na zavedených teoretickych konceptech, které obohacuje aktualními poznatky z praxe a představuje tak hodnotný zdroj informací o sdílených službách. Práce se zabývá oblastmi jako jsou řízení zdrojů, měření výkonnosti, informační technologie a rizika. Uvedené principy a doporučení jsou následně demonstrovány na praktickém příkladu konkrétního plánovacího procesu (ve splupráci s firmou Henkel AG, Německo).
Establishing a Shared Service Centre in the Czech Republic
Nguyen Ngoc, Huong ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce) ; Sixta, Jaroslav (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou Business Shared Service Centre. V analýze se konkrétně zaměřuji na faktory, které jsou třeba zvážit ještě před samotným založením, dále na rozsah, model a obzvlášť je pak důležité rozpoznat výhody a nevýhody takového business modelu. Analýza je geograficky vztažena na Českou republiku, konkrétně na Prahu. Jako modelovou společnost jsem si vybrala SAP Business Service Centre of Europe (BSCE). Analýza se skládá ze dvou částí. První část analýzy se soustředuje na PEST analýzu, tedy analýzu politického, ekonomického, sociálního a technologického kontextu. Následně navazuje SWOT analýza (Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats -- výhody, nevýhody, příležitosti, hrozby) společnosti SAP AG, ze které vyplývá, že otevření SAP BSCE je součástí strategického plánu SAPu, ze které má společnost profitovat. Aby mohlo dojít k založení BSCE, je nutné, aby vedoucí manažerský orgán bral v úvahu mnoho faktorů jako jsou organizace, personál, procesy a IT infrastruktura. Po analýze zhruba 20 evropských měst, SAP vybral Prahu jako alternativu s nejlepší kompozicí kvality a nákladovosti. SAP BSCE zajišťuje funkci personalistiky, finanční a administrativní pro jak interní, tak i externí zákazníky ze zemí Evropy, Středního východu a Afriky. SAP BSCE přineslo mnoho výhod ve formě ušetření nákladů, vysoké kvality služeb, dobré dostupnosti a flexibility, obchodní transparentnosti a právní sjednocenosti. Na druhé straně se stále potýká s problémy nedostatečné sjednocení a standardizace procesů a IT infrastruktury. Nicméně SAP BSCE se snaží tyto nedostatky odstranit. V závěru práce pak poukazuji na to, že dle analýzy finančních výsledků obchodních aktivit SAPu, založení Shared Service Centre bylo správné rozhodnutí a toto rozhodnutí taktéž mělo podíl na zmírnění a překonání dopadů ekonomické krize.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.