Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenis Centra Dobříš
Šebek, Roman ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenis Centra Dobříš Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami Tenis Centra Dobříš. Na základě získaných dat a zjištěných nedostatků předložit návrhy na zlepšení zákaznických služeb. Metody: K marketingovému výzkumu byla použita forma dotazníkového šetření. Byla zvolena písemná metoda. Jedná se o primární data. Výsledky jsou přehledně zpracovány do grafů. . Pro získání povědomí o aktuální situaci bylo využito polostrukturovaného rozhovoru. Informace vedoucí z něj vedli k vytvoření dotazníku. Výsledky: Z výsledků marketingové analýzy vyplývá, že jsou zákazníci Tenis Centra Dobříš spíše spokojeni. Přesto byly zjištěny nedostatky, na jejichž základě byly zpracovány návrhy vedoucí ke zlepšení aktuálního stavu. Klíčová slova: Služby, kvalita služeb, sportovní marketing, marketingový mix služeb

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.