Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Cena, kvalita a rizika poskytování prací a služeb facility managementu
Hladišová, Marika ; Vázlerová, Marcela (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá cenou, kvalitou a riziky v poskytování prací a služeb Facility managementu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se Facility managementu, jeho přínosy, způsoby zajištění, důležité oblasti, samotný cíl tohoto oboru, jednotlivé úrovně součinnosti a náplň práce facility manažera. Dále jsou zde zmíněny důležité standardizace, bez kterých by Facility management nemohl fungovat, vzor servisní smlouvy, a nakonec také velmi důležitá kapitola věnovaná kvalitě v poskytování prací a služeb Facility managementu. Praktickou částí diplomové práce je případová studie, která vychází z dotazníkového šetření a popisuje způsoby zajištění podpůrných služeb dvou rozdílných objektů (hotelu a stavební firmy). Případová studie dále popisuje náklady na tyto služby, způsob kontroly kvality provedených prací a typ smluvního zajištění s jednotlivými pracovníky. Výstupem práce je podrobný popis rizik, které mohou vzniknout u jednotlivých typů služeb či způsobech jejich zajištění. U všech těchto rizik jsou následně uvedeny optimalizační opatření.
Návrh na zlepšení vybraných služeb společnosti STUDENT AGENCY s.r.o.
Podéšť, Jaroslav ; Sádlík, Libor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je, na základě výsledků z provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků se službami souvisejícími s luxusní autobusovou dopravou, vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení kvality těchto služeb. V teoretické části je především věnována pozornost službám a jejich kvalitě. Dále pak spokojenosti a loajalitě zákazníků, stejně jako možným vztahům mezi nimi. Pro získání primárních dat byl podniknut terénní výzkum na frekventovaném autobusovém nádraží v Brně. Během něho se respondenti pomocí dotazníků vyjadřovali k celkové a dílčí spokojenosti se službami vybrané společnosti. Výsledky tohoto šetření jsou následně prezentovány a diskutovány. Věří se, že tento průzkum pomůže k lepšímu pochopení chování cestujících zvolené společnosti.
Cena, kvalita a rizika poskytování prací a služeb facility managementu
Hladišová, Marika ; Vázlerová, Marcela (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá cenou, kvalitou a riziky v poskytování prací a služeb Facility managementu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se Facility managementu, jeho přínosy, způsoby zajištění, důležité oblasti, samotný cíl tohoto oboru, jednotlivé úrovně součinnosti a náplň práce facility manažera. Dále jsou zde zmíněny důležité standardizace, bez kterých by Facility management nemohl fungovat, vzor servisní smlouvy, a nakonec také velmi důležitá kapitola věnovaná kvalitě v poskytování prací a služeb Facility managementu. Praktickou částí diplomové práce je případová studie, která vychází z dotazníkového šetření a popisuje způsoby zajištění podpůrných služeb dvou rozdílných objektů (hotelu a stavební firmy). Případová studie dále popisuje náklady na tyto služby, způsob kontroly kvality provedených prací a typ smluvního zajištění s jednotlivými pracovníky. Výstupem práce je podrobný popis rizik, které mohou vzniknout u jednotlivých typů služeb či způsobech jejich zajištění. U všech těchto rizik jsou následně uvedeny optimalizační opatření.
Návrh na zlepšení vybraných služeb společnosti STUDENT AGENCY s.r.o.
Podéšť, Jaroslav ; Sádlík, Libor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je, na základě výsledků z provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků se službami souvisejícími s luxusní autobusovou dopravou, vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení kvality těchto služeb. V teoretické části je především věnována pozornost službám a jejich kvalitě. Dále pak spokojenosti a loajalitě zákazníků, stejně jako možným vztahům mezi nimi. Pro získání primárních dat byl podniknut terénní výzkum na frekventovaném autobusovém nádraží v Brně. Během něho se respondenti pomocí dotazníků vyjadřovali k celkové a dílčí spokojenosti se službami vybrané společnosti. Výsledky tohoto šetření jsou následně prezentovány a diskutovány. Věří se, že tento průzkum pomůže k lepšímu pochopení chování cestujících zvolené společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.