Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koučování a jeho působení na výkon obchodních reprezentantů
Fabianová, Ivana ; Bahbouh, Radvan (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
Diplomová práce je věnována analýze psychologického koučování jako metody podporující využívání lidského potenciálu, zvyšování výkonnosti a profesního rozvoje zaměstnanců. Teoretická část poskytuje vymezení pojmu koučování. Zabývá se principy a technikami koučování, vnímáním reality, hledáním řešení a stanovováním a dosahováním cílů. Pojednává o lidském potenciálu jako souboru dispozic a předpokladů k výkonu člověka, a jeho využívání. Popisuje možnosti zvyšování výkonnosti a životní spokojenosti pomocí koučinku. Práce představuje také přehled psychologických přístupů v koučování a jejich vymezení od ostatních způsobů práce s klientem. Druhou část práce tvoří kvantitativní výzkum, v rámci kterého byly analyzované výsledky obchodních reprezentantů, kteří během své práce prošli koučováním. Měřeny byly jejich obchodní výsledky před koučováním a po jeho ukončení. Na základě výsledků výzkumné části diplomové práce byl prokázán statisticky významný rozdíl (p< .001) mezi výkonem obchodních konzultantů před koučováním a ve třech dalších měřeních po koučování. Klíčová slova Koučování, sebekoučování, cíle, principy koučování, efektivita, obchodní konzultant, výkon, potenciál.
Vybrané techniky individuálního koučování
Ženatý, Jan ; Bahbouh, Radvan (vedoucí práce) ; Kirovová, Iva (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice individuální změny a možnostem její podpory v kontextu psychologického (sebe)koučování. Teoretická část poskytuje výčet psychologických dispozic ovlivňujících úspěšnost realizace změny, dále poskytuje pohled na jednotlivé fáze, stádia a procesy individuální změny i změny v organizacích. Dále je pozornost přesunuta k problematice nastavování cílů změny a jsou představeny různé modely formulace cílů. Následující kapitola ukazuje psychologické koučování jako vhodný prostředek facilitace individuální změny a konkrétní techniky a strategie, které podporují dosahování individuálích cílů. Zvláštní důraz je dále kladen na strategii malých kroků či rychlých vítězství, která je známá též jako Kaizen, dále jsou zmíněné další dílčí techniky a nástroje, které je možné využít jak v koučování, tak v sebekoučování a sebeřízení. Empirická část práce ověřuje vliv strategie Kaizen na dosahování individuálních cílů. Výsledky výzkumu potvrzují pozitivní vliv přístupu Kaizen na individální úspěšnost v dosahování cílů, ale i míru vnímaného uspokojení z práce na cílech plynoucí.
Koučování a jeho působení na výkon obchodních reprezentantů
Fabianová, Ivana ; Bahbouh, Radvan (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
Diplomová práce je věnována analýze psychologického koučování jako metody podporující využívání lidského potenciálu, zvyšování výkonnosti a profesního rozvoje zaměstnanců. Teoretická část poskytuje vymezení pojmu koučování. Zabývá se principy a technikami koučování, vnímáním reality, hledáním řešení a stanovováním a dosahováním cílů. Pojednává o lidském potenciálu jako souboru dispozic a předpokladů k výkonu člověka, a jeho využívání. Popisuje možnosti zvyšování výkonnosti a životní spokojenosti pomocí koučinku. Práce představuje také přehled psychologických přístupů v koučování a jejich vymezení od ostatních způsobů práce s klientem. Druhou část práce tvoří kvantitativní výzkum, v rámci kterého byly analyzované výsledky obchodních reprezentantů, kteří během své práce prošli koučováním. Měřeny byly jejich obchodní výsledky před koučováním a po jeho ukončení. Na základě výsledků výzkumné části diplomové práce byl prokázán statisticky významný rozdíl (p< .001) mezi výkonem obchodních konzultantů před koučováním a ve třech dalších měřeních po koučování. Klíčová slova Koučování, sebekoučování, cíle, principy koučování, efektivita, obchodní konzultant, výkon, potenciál.
Sebekoučování-dosahování cílů metodou "malých kroků"
Englertová, Klára ; Bahbouh, Radvan (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
1 UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FILOZOFICKÁ FAKULTA KATEDRA PSYCHOLOGIE DIPLOMOVÁ PRÁCE Klára Englertová Sebekoučování - dosahování cílů metodou "malých kroků" Self-coaching - attainment of goals by "small steps" Praha, 2014 Vedoucí práce: doc. MUDr. Mgr. Radvan Bahbouh, PhD. 2 ABSTRAKT: Diplomová práce se zabývá metodami dosahování cílů a zvyšování efektivity v rámci odkládaných činností v kontextu psychologie sebeřízení a sebekoučování, a to především u vysokoškolské populace, u níž je udávaná prevalence prokrastinace, tedy chronického odkládání, nejvyšší. Jako možný způsob intervence jsou pak podrobně popisovány různé podoby strategie "malých kroků" či "rychlých výher". V rámci přehledové výzkumné studie je ověřována validita Sebeposuzovací škály prokrastinace za využití popisu různých studijních stylů a jejich rozdělení na strategie s odkladem a bez odkladu. Zároveň jsou také zmapovány techniky, které podle subjektivní výpovědi studentů zvyšují jejich efektivitu. V rámci experimentální studie je pak ověřována metoda "efektivního sprintu", strategie, která má podobu intenzivního a krátkodobého soustředění na činnost směřující k naplnění vytýčeného cíle. Sledovány jsou rozdíly v subjektivně hodnocené míře posunu směrem k cíli a vnímané náročnosti jeho dosažení, a to nejprve u všech a poté konkrétně u těžce...
Vybrané techniky individuálního koučování
Ženatý, Jan ; Bahbouh, Radvan (vedoucí práce) ; Kirovová, Iva (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice individuální změny a možnostem její podpory v kontextu psychologického (sebe)koučování. Teoretická část poskytuje výčet psychologických dispozic ovlivňujících úspěšnost realizace změny, dále poskytuje pohled na jednotlivé fáze, stádia a procesy individuální změny i změny v organizacích. Dále je pozornost přesunuta k problematice nastavování cílů změny a jsou představeny různé modely formulace cílů. Následující kapitola ukazuje psychologické koučování jako vhodný prostředek facilitace individuální změny a konkrétní techniky a strategie, které podporují dosahování individuálích cílů. Zvláštní důraz je dále kladen na strategii malých kroků či rychlých vítězství, která je známá též jako Kaizen, dále jsou zmíněné další dílčí techniky a nástroje, které je možné využít jak v koučování, tak v sebekoučování a sebeřízení. Empirická část práce ověřuje vliv strategie Kaizen na dosahování individuálních cílů. Výsledky výzkumu potvrzují pozitivní vliv přístupu Kaizen na individální úspěšnost v dosahování cílů, ale i míru vnímaného uspokojení z práce na cílech plynoucí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.