Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sportovní úprava řazení sériového osobního automobilu
Schoula, Šimon ; Dvořáček, Jiří (oponent) ; Klapka, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na konstrukční návrh mechanismu sekvenčního řazení pro sériový automobil Mazda 323F. V první části práce je provedena rešerše současného stavu poznání. V druhé části je detailní rozbor možných koncepčních řešení v závislosti na konstrukčním řešení zvoleného automobilu. Poslední část popisuje výsledný konstrukční návrh a jeho zhodnocení.
Soutěžní automobily skupiny R
Černý, Filip ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zpracován technický přehled závodních automobilů nové skupiny R. Tato skupina je primárně určena pro závodní soutěže v rally, pořádané mezinárodní automobilovou federací FIA. Je zde popsáno rozdělení vozů do jednotlivých skupin, jejich konstrukční řešení a bezpečnostní prvky. V závěru je krátce nastíněna možná budoucnost a vývoj těchto závodních automobilů.
Soutěžní automobily třídy Super 1600
Veselka, Michal ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje přehled a popis jednotlivých konstrukčních celků vozů kategorie Super 1600, které byly určeny primárně pro účast v šampionátu JWRC, a porovnává techniku soutěžních a sériových automobilů. Dále jsou zde uvedeni jednotliví zástupci této kategorie. Nakonec je v krátkosti popsán předpokládaný vývoj jak vozů Super 1600, tak juniorského šampionátu.
Vozy specifikace WRC
Urban, Jiří ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou uvedeny a stručně popsány nejdůležitější funkční části sportovního vozu specifikace WRC z hlediska konstrukčních řešení, zvláštností a odlišností od sériově vyráběného automobilu. Ten je primárně určen pro soutěžení v Mistrovství světa v rally pod záštitou Mezinárodní automobilové federace FIA. Nakonec je krátce nastíněn možný budoucí vývoj řešené kategorie motoristického sportu.
Vývoj podvozků a motorů vozů kategorie WRC
Horák, Aleš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce vypracovaná v rámci bakalářského studia oboru B2341 se zabývá problematikou sportovních vozů určených na automobilové soutěže rally. Postupně je zde popsán podvozek a motor soutěžních speciálů WRC. U každého dílu je vysvětlen základní princip, využití a postupný vývoj s ohledem na pravidla FIA.
Bezsynchronní převodovky motorových vozidel
Červenka, Filip ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce jsou bezsynchronní převodovky motorových vozidel. Práce je zaměřena na základní výpočtové vztahy užívané při návrhu převodovek, rozdělení převodovek, popis bezsynchronních převodovek včetně popisu jejich konstrukce a srovnání synchronizovaných a bezsynchronních převodovek. Uvedeny jsou také principy bezprodlevových převodovek. Na závěr je uvedeno několik výrobců bezsynchronních převodovek.
Převodovka pro závodní automobil
Pykal, Filip ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá přestavbou sériové převodovky MQ200 v šestistupňové variantě a také návrhem sekvenční pětistupňové převodovky pro kategorii závodních automobilů Rally5. Nejprve byl proveden sken převodové skříně a poté návrh vhodných převodových poměrů upravovaného stálého převodu sériové převodovky. Úprava byla směřována k použití přímého ozubení, avšak neúspěšně. Následně byla navrhnuta nová sekvenční pětistupňová převodovka využívající ozubená kola s přímým ozubením. Všechna ozubená kola byla zkontrolována dle ČSN 01 4686 a následně byla provedena pevnostní kontrola hřídelí, ložisek, drážkovaných spojů a řadících kamenů.
Sportovní úprava řazení sériového osobního automobilu
Schoula, Šimon ; Dvořáček, Jiří (oponent) ; Klapka, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na konstrukční návrh mechanismu sekvenčního řazení pro sériový automobil Mazda 323F. V první části práce je provedena rešerše současného stavu poznání. V druhé části je detailní rozbor možných koncepčních řešení v závislosti na konstrukčním řešení zvoleného automobilu. Poslední část popisuje výsledný konstrukční návrh a jeho zhodnocení.
Bezsynchronní převodovky motorových vozidel
Červenka, Filip ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce jsou bezsynchronní převodovky motorových vozidel. Práce je zaměřena na základní výpočtové vztahy užívané při návrhu převodovek, rozdělení převodovek, popis bezsynchronních převodovek včetně popisu jejich konstrukce a srovnání synchronizovaných a bezsynchronních převodovek. Uvedeny jsou také principy bezprodlevových převodovek. Na závěr je uvedeno několik výrobců bezsynchronních převodovek.
Soutěžní automobily třídy Super 1600
Veselka, Michal ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje přehled a popis jednotlivých konstrukčních celků vozů kategorie Super 1600, které byly určeny primárně pro účast v šampionátu JWRC, a porovnává techniku soutěžních a sériových automobilů. Dále jsou zde uvedeni jednotliví zástupci této kategorie. Nakonec je v krátkosti popsán předpokládaný vývoj jak vozů Super 1600, tak juniorského šampionátu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.