Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzorce chování a rozvojové přístupy malých podniků
Bumberová, Veronika ; Blažek, Ladislav (oponent) ; Mikoláš, Zdeněk (oponent) ; Tvrdoň, Oldřich (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Žádná společnost, nevyjímaje malých podniků, pokud chce v současném dynamickém prostředí přežít a růst nemůže zůstat zcela statická, a tak určitá úroveň úprav, zlepšení nebo změn se stávají nezbytnou součástí provozování podniku. K tomu, aby organizace rostla a přežila v současném prostředí, musí reagovat na externí a interní podněty a systematicky se rozvíjet. Postupem času tak organizace rozvíjejí výrazný a přetrvávající vzorec chování. Cílem disertační práce je tedy identifikace a vysvětlení rozvojových přístupů malých podniků z vybraného sektoru služeb v ČR prostřednictvím strategických a dalších vnitřně realizovaných organizačních změn a zachycení celkových vzorů chování v podobě interaktivního účinku atributů rozvoje těchto podniků. Východiska disertační práce staví na literatuře v oblasti chování firem v organizační teorii a subkategorii organizačních změn z důvodu zaměření se na aspekty rozhodování v organizacích v měnícím se prostředí, která se zabývá problematikou ve vztahu k různé povaze, kontextu a procesu změn a jejich proaktivní nebo reaktivní charakter. Práce je založena na pragmatickém postoji výzkumníka v podobě smíšené výzkumné strategii realizované kombinací provedení kvantitativního a kvalitativního výzkumu na vzorku malých firem spadajících pod kategorii znalostně intenzivních služeb. Na základě triangulace empirických dat získaných z dotazníkového šetření a výstupů v podobě provedení srovnávací případové studie na dvou nejčetněji zastoupených reprezentantů v této kategorii (oblast IT služeb a architektonických činností), jsou pak prezentovány výsledky s ohledem na zodpovězení výzkumných otázek a cíle uvedené v této práci. Výstupy disertační práce identifikují konkrétní rozvojové přístupy v rámci chování znalostně intenzivních služeb v ČR jako podmnožiny MSP a stejně tak odkrývá obsah souvislosti mezi jednotlivými atributy rozvoje těchto firem. Výsledky výzkumu přinášejí praktické i teoretické přínosy, které jsou diskutovány v závěru této práce.
Dopad COVID-19 na vybranou oblast služeb
SAMCOVÁ, Vendula
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit ekonomické dopady opatření přijatých vládou v důsledku pandemie COVID-19 v České republice na gastronomické podniky a poskytovatele kadeřnických služeb. Hlavní metodou zjišťování informací ve výzkumné části je dotazníkové šetření na úrovni podnikatelských subjektů i spotřebitelské veřejnosti.
Vzorce chování a rozvojové přístupy malých podniků
Bumberová, Veronika ; Blažek, Ladislav (oponent) ; Mikoláš, Zdeněk (oponent) ; Tvrdoň, Oldřich (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Žádná společnost, nevyjímaje malých podniků, pokud chce v současném dynamickém prostředí přežít a růst nemůže zůstat zcela statická, a tak určitá úroveň úprav, zlepšení nebo změn se stávají nezbytnou součástí provozování podniku. K tomu, aby organizace rostla a přežila v současném prostředí, musí reagovat na externí a interní podněty a systematicky se rozvíjet. Postupem času tak organizace rozvíjejí výrazný a přetrvávající vzorec chování. Cílem disertační práce je tedy identifikace a vysvětlení rozvojových přístupů malých podniků z vybraného sektoru služeb v ČR prostřednictvím strategických a dalších vnitřně realizovaných organizačních změn a zachycení celkových vzorů chování v podobě interaktivního účinku atributů rozvoje těchto podniků. Východiska disertační práce staví na literatuře v oblasti chování firem v organizační teorii a subkategorii organizačních změn z důvodu zaměření se na aspekty rozhodování v organizacích v měnícím se prostředí, která se zabývá problematikou ve vztahu k různé povaze, kontextu a procesu změn a jejich proaktivní nebo reaktivní charakter. Práce je založena na pragmatickém postoji výzkumníka v podobě smíšené výzkumné strategii realizované kombinací provedení kvantitativního a kvalitativního výzkumu na vzorku malých firem spadajících pod kategorii znalostně intenzivních služeb. Na základě triangulace empirických dat získaných z dotazníkového šetření a výstupů v podobě provedení srovnávací případové studie na dvou nejčetněji zastoupených reprezentantů v této kategorii (oblast IT služeb a architektonických činností), jsou pak prezentovány výsledky s ohledem na zodpovězení výzkumných otázek a cíle uvedené v této práci. Výstupy disertační práce identifikují konkrétní rozvojové přístupy v rámci chování znalostně intenzivních služeb v ČR jako podmnožiny MSP a stejně tak odkrývá obsah souvislosti mezi jednotlivými atributy rozvoje těchto firem. Výsledky výzkumu přinášejí praktické i teoretické přínosy, které jsou diskutovány v závěru této práce.
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Krchňáková, Leontina ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu společnosti působící na trhu služeb. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje východiska k části praktické, zabývá se problematikou definice služeb a marketingu, specifiky marketingu v sektoru služeb a rozšířeným marketingovým mixem. Praktická část je věnována problematice personálního poradenství na B2B trzích, poskytuje charakteristiku společnosti PŘEDVÝBĚR.CZ včetně její marketingové strategie a detailně se věnuje analýze jejího marketingového mixu. Cílem této práce je analyzovat fungující marketingový mix společnosti PŘEDVÝBĚR.CZ a poskytnout firmě doporučení pro další práci s taktickými marketingovými nástroji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.