Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace trhu sušenek a oplatek ve vztahu k vnímání značky Kolonáda mladými
Malecká, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kratochvílová, Alena (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit vnímání značky Kolonáda mladými a jak se pro ně stát relevantní. To však není možné bez konkrétní znalosti celého trhu a bez poznání segmentů spotřebitelů sušenek a oplatek. K segmentaci trhu je využito dat MML-TGI výzkumné společnosti Median, je odkryto pět segmentů. Dále je provedeno vlastní dotazníkové šetření na vzorku 480 respondentů ve věku do 34 let včetně. Na základě výsledků praktické části jsou sestavena doporučení pro značku Kolonáda tak, aby se mohla přiblížit mladým spotřebitelům, ale zároveň si udržela stávající spotřebitele.
Možnosti segmentačních proměnných z hlediska reklamy.
Erbanová, Nela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem diplomové práce je postihnout významné segmentační proměnné, která formují marketingovou komunikaci s důrazem na reklamu. Teoretická část se zabývá pojmy segmentace trhu, segmentační proměnné, marketingová komunikace, reklama, výzkum. Praktická část je zaměřena na realizaci vlastního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a na vyhodnocení otázek z Market Media Lifestyle. Zapojena jsou pouze tradiční popisné segmentační proměnné. Otázky v dotazníku jsou rozděleny do několika okruhů: důvěra k reklamám, vliv reklamy při výběru a koupi výrobku, odsuzování reklamy, reklama v mediatypech (televize, rádio, internet a sociální sítě, venkovní reklama, tisk). V závěru práce jsou odkryty významné segmenty a navrženo doporučení ke zlepšení marketingových aktivit v reklamě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.