Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hu Shiova filozofie sociální nesmrtelnosti a její vztah k čínské tradici
Netíková, Klára ; Hudeček, Jiří (vedoucí práce) ; Lomová, Olga (oponent)
Cílem této magisterské práce je vysledovat vliv čínských tradičních koncepcí a nových západních podnětů na Hu Shiovu filozofii sociální nesmrtelnosti a odpovědět na otázku, do jaké míry tato filozofie inklinovala k vlastní čínské tradici či naopak k novým západním koncepcím. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části, z nichž se první zaměřuje na vybrané pasáže Hu Shiova života, které měly vliv na formování jeho myšlení a potažmo i jeho životní filozofie. Tato část čerpá primárně z Hu Shiovy vlastní autobiografie a dále z literatury západních i čínských autorů. Druhá část práce se zabývá konkrétně filozofií sociální nesmrtelnosti a detailně ji rozebírá, třetí část práce rozebírá konkrétní vlivy, především tradičních čínských koncepcí na filozofii sociální nesmrtelnosti. Zde se opírám o Hu Shiovy dobové články a jeho vlastní hodnocení čínských koncepcí. Poslední část se zaměřuje na některé reakce, dobové i současné, které filozofie sociální nesmrtelnosti vzbudila.
Hu Shiova filozofie sociální nesmrtelnosti a její vztah k čínské tradici
Netíková, Klára ; Hudeček, Jiří (vedoucí práce) ; Lomová, Olga (oponent)
Cílem této magisterské práce je vysledovat vliv čínských tradičních koncepcí a nových západních podnětů na Hu Shiovu filozofii sociální nesmrtelnosti a odpovědět na otázku, do jaké míry tato filozofie inklinovala k vlastní čínské tradici či naopak k novým západním koncepcím. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části, z nichž se první zaměřuje na vybrané pasáže Hu Shiova života, které měly vliv na formování jeho myšlení a potažmo i jeho životní filozofie. Tato část čerpá primárně z Hu Shiovy vlastní autobiografie a dále z literatury západních i čínských autorů. Druhá část práce se zabývá konkrétně filozofií sociální nesmrtelnosti a detailně ji rozebírá, třetí část práce rozebírá konkrétní vlivy, především tradičních čínských koncepcí na filozofii sociální nesmrtelnosti. Zde se opírám o Hu Shiovy dobové články a jeho vlastní hodnocení čínských koncepcí. Poslední část se zaměřuje na některé reakce, dobové i současné, které filozofie sociální nesmrtelnosti vzbudila.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.