Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kompetence lektora
Svatošová, Kateřina ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá kompetencemi lektora ve vzdělávání dospělých. Reflektuje současnou situaci ve vzdělávání dospělých s důrazem na stav ověřování kvality lektorských kompetencí. Pojednává o specifikách vzdělávání dospělých, která jsou předpokladem pro cílenou formulaci lektorských kompetencí. Zaměřuje se na koncepce rolí lektora a představuje nový souhrnný model respektující specifika vzdělávání dospělých, jenž se zakládá zejména na činnostech lektora v průběhu vzdělávací akce. Následně jsou zpracována dosavadní pojetí lektorských kompetencí. V návaznosti na předložené teorie a v souladu s novým modelem rolí je vytvořena klasifikace lektorských kompetencí se zřetelem na účastníka a jeho požadavky. Průzkum lektorských kompetencí zaměřený na tři skupiny respondentů (účastníky, lektory a zadavatele vzdělávacích akcí) zjišťuje pořadí jednotlivých kompetencí představených v klasifikaci. Klíčová slova Lektorské kompetence, role lektora, specifika vzdělávání dospělých, model rolí lektora vzdělávání dospělých, klasifikace kompetencí.
Rozvoj vůdčích schopností manažerů
VEJVODOVÁ, Klára
Tato práce shrnuje nejdůležitější teoretické přístupy v oblasti vedení lidí, popisuje hlavní styly vedení a úkoly manažera v organizaci. Zároveň také upozorňuje na vlivy působící na efektivitu vedení a způsoby rozvoje vůdčích schopností. V praktické části pak tyto poznatky aplikuje do praxe a konkrétní firmě nabízí postup při rozvoji svých řídících pracovníků a to na základě údajů zjištěných dotazníkovým šetřením.
Motivace zaměstnanců prostřednictvím vzdělávání ve středně velkém podniku
HUCKOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat současný motivační systém vybrané společnosti a navrhnout další možnosti vzdělávání zaměstnanců. V práci je charakterizována společnost MOTOR JIKOV Fostron, dlouholetý zavedený systém vzdělávání v dané společnosti a vzdělávání v době hospodářské krize. K analýze byla použita metoda marketingového výzkumu ? dotazování. A to v podobě dotazníků i rozhovoru. Analýza motivačního systému odhalila nedostatky, pro které byla navržena opatření k jejich eliminaci. Na základě těchto nedostatků a návrhů na zlepšení byly doporučeny další možnosti vzdělávání zaměstnanců. Ve formě školení interní komunikace, hodnocení zaměstnanců, e-learningu a Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.