Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zastřešení vlakového nádraží
Vacatová, Eliška ; Pilgr, Milan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové konstrukce zastřešení vlakového nádraží. Tato konstrukce se nachází ve městě Brně. Půdorysný tvar konstrukce je obdélníkový. V příčném směru je konstrukce navržena jako oblouková délky 150 m a vzdálenost příčných vazeb je 20 m. V nejvyšším bodě je vzepětí oblouku 30 m. V podélném směru je konstrukce dlouhá 200 m. V této práci jsou porovnány tři varianty konstrukce.
Nádražní hala
Hodonský, Petr ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce nádražní haly. Jedná se o dvoulodní objekt o délce 198m. Větší loď má rozpětí 40m a výšku 14m. Menší loď je vysoká 11m a její rozpětí je 25m. Celková šířka konstrukce je 65m. Hlavní konstrukční materiál je ocel S355JR. Nosná konstrukce haly je tvořena pomocí obloukových rovinných příhradových nosníků s osovou vzdálenostní 6m. Příčnou vazbu dále tvoří sloup, vynášející vždy dva hlavní příhradové nosníky. Je vypracován statický výpočet hlavních nosných prvků konstrukce, včetně spojů a detailů. Výpočty jsou zpracovány pomocí platných normativ ČSN EN.
Zastřešení vlakového nádraží
Vacatová, Eliška ; Pilgr, Milan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové konstrukce zastřešení vlakového nádraží. Tato konstrukce se nachází ve městě Brně. Půdorysný tvar konstrukce je obdélníkový. V příčném směru je konstrukce navržena jako oblouková délky 150 m a vzdálenost příčných vazeb je 20 m. V nejvyšším bodě je vzepětí oblouku 30 m. V podélném směru je konstrukce dlouhá 200 m. V této práci jsou porovnány tři varianty konstrukce.
Nádražní hala
Hodonský, Petr ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce nádražní haly. Jedná se o dvoulodní objekt o délce 198m. Větší loď má rozpětí 40m a výšku 14m. Menší loď je vysoká 11m a její rozpětí je 25m. Celková šířka konstrukce je 65m. Hlavní konstrukční materiál je ocel S355JR. Nosná konstrukce haly je tvořena pomocí obloukových rovinných příhradových nosníků s osovou vzdálenostní 6m. Příčnou vazbu dále tvoří sloup, vynášející vždy dva hlavní příhradové nosníky. Je vypracován statický výpočet hlavních nosných prvků konstrukce, včetně spojů a detailů. Výpočty jsou zpracovány pomocí platných normativ ČSN EN.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.