Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Financing of Projects from EU Funds
Butek, Michal ; Randa, Vladimír (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
The aim of this thesis is a concept of a high rope centre in a particular location with support of EU funds. The first part of this thesis gives an overview at the project and presents an analysis of the environment and the conditions in which the project will be realized. The concepts of the project realization and the evaluation of the proposed concepts are presented in the second part.
Návrh dílčí metodiky skautské stezky s využitím reflexe pro výchovné cíle lanových aktivit
Klusáček, Petr ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Kočí, Jana (oponent)
Výstupem této práce je rozšířit vzdělávací metodiku pro nižší skautskou věkovou kategorii o lanové aktivity. Cílem bakalářské práce je dále rozvíjet metodiku pro horský skauting a přispět k rozvoji této výchovné metody. Jako příspěvek a cíl pro výchovu je vytvoření návrhu metodických karet pro skautské stezky mladší věkové kategorie vlčat a světlušek pro oddíly horských skautů. Pro tvorbu této metodiky je východiskem porovnání rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělání a skautské výchovné metody. V postupu používám analýzu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a rozhovorů s instruktory lanových aktivit. KLÍČOVÁ SLOVA Výchova ve volném čase, skauting, lanové aktivity, zážitková pedagogika, reflexe
Financing of Projects from EU Funds
Butek, Michal ; Randa, Vladimír (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
The aim of this thesis is a concept of a high rope centre in a particular location with support of EU funds. The first part of this thesis gives an overview at the project and presents an analysis of the environment and the conditions in which the project will be realized. The concepts of the project realization and the evaluation of the proposed concepts are presented in the second part.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.