Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pásový dopravník pro slévárenský písek
Skulina, Daniel ; Řezníček, Milan (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravníku pro přepravu slévárenského písku s dopravním výkonem 58 000 kg/hod, dopravní délkou 41 m a dopravní výškou 12,6 m. Práce zahrnuje stručný popis jednotlivých částí dopravníku, provedení funkčního výpočtu podle normy ČSN ISO 5048, určení hlavních rozměrů, návrhem pohonu a napínacího zařízení. Dále je proveden pevnostní výpočet hřídele vratného bubnu, kontroly napínacího šroubu na tah a otlačení v závitech. Práce dále obsahuje přiloženou výkresovou dokumentaci dle zadání.
Pásový dopravník cihlové drti
Jílek, Vít ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh pásového dopravníku sloužícího k dopravě cihlové drti. Návrh obsahuje výpočet pásového dopravníku a výkresovou dokumentaci dle zadání. Zadané hodnoty jsou dopravní výkon 110 000 kgh-1 , osová vzdálenost 65 metrů a výškový rozdíl 17 metrů. Funkční výpočet je proveden dle normy ČSN ISO 5048 z roku 1994.
Pásový dopravník pro křemenný písek
Holomek, Jiří ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravník pro dopravu křemenného písku. Cílem bakalářské práce je návrh pásového dopravníku a výpočet pásového dopravníku podle zadaných hodnot. Dopravní výkon 85 000 kgh-1, zadanou osovou vzdálenost přesypů 49 metrů a výškový rozdíl 9,5 metrů. Práce obsahuje funkční výpočet provedený dle normy ČSN ISO 5048 z roku 1994, určení hlavních rozměrů a návrh pohonu. Dále také návrh napínacího zařízení a pevnostní výpočet hřídele napínacího bubnu. Dále je výkresová dokumentace dle zadání.
Pásový dopravník
Kvita, Josef ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh pásového dopravníku pro přepravu štěrku s dopravním výkonem 60 t.h-1, výškovým rozdílem 3 m a vzdáleností mezi osami bubnů 10 m. Tato práce obsahuje také popis základních částí pásového dopravníku, funkční výpočet podle normy ČSN ISO 5048, návrh hlavních rozměrů dopravníku, pohonu a napínacího zařízení. K práci je přiložena výkresová dokumentace.
Návrh mlýnského okruhu kotle PK 4S v Teplárně Košice
Kubínek, Martin ; horňák, Jan (oponent) ; Skála, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh mlýnského okruhu a spalovací komory kotle PK 4S v Teplárně Košice při přechodu na nové palivo. Důraz je kladen na eliminaci vzniku NOx. Výpočet je založen na požadovaných parametrech kotle a deklarovaných vlastnostech nového paliva. Navržený mlýnský okruh obsahuje tři kladkové mlýny pracující v uzavřeném okruhu s přímým foukáním. Jeden z mlýnů je záložní pro případ poruchy. Rozměry granulační spalovací komory jsou voleny s ohledem na použitá primární opatření snížení emisí NOx tak, aby teplota na konci ohniště nepřesáhla povolené maximum 1200 °C.
Pásový dopravník cihlové drti
Jílek, Vít ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh pásového dopravníku sloužícího k dopravě cihlové drti. Návrh obsahuje výpočet pásového dopravníku a výkresovou dokumentaci dle zadání. Zadané hodnoty jsou dopravní výkon 110 000 kgh-1 , osová vzdálenost 65 metrů a výškový rozdíl 17 metrů. Funkční výpočet je proveden dle normy ČSN ISO 5048 z roku 1994.
Recyklace prachu z broušení pálených zdicích prvků v podobě granulátu
Prokopová, Zdeňka ; Pavelka, Oldřich (oponent) ; Sokolář, Radomír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na recyklaci cihelného brusného prachu v podobě granulátu vyrobeného na peletizačním talíři. V teoretické části byla popsána ostřiva používaná v cihlářské technologii a možné metody jejich zkoušení. Jsou zde uvedeny i publikované pokusy o výrobu nebo použití uměle vyráběných ostřiv v cihlářské technologii. Je uvedeno i několik příkladů prodávaných umělých ostřiv. V teoretické části se v laboratorních podmínkách ověřovalo chování vyrobeného granulátu z cihelného brusného prachu na peletizačním talíři v plastickém těstě, pak zejména jeho chování po průchodu laboratorním válcovým mlýnem. Hodnotila se změna granulometrie a tvaru ostřiva. Ve vypáleném střepu se hodnotilo rozložení, granulometrie a tvar ostřiva a tepelná vodivost vypáleného střepu. Pro srovnání se použilo standartně používané ostřivo, a to křemenný písek a lomový kámen. V souladu s výsledky se dá říci, že granulát z cihelného brusného prachu může minimálně částečně nahradit jiný druh ostřiva, avšak je zapotřebí provedení obsáhlejších výzkumů.
Recyklace prachu z broušení pálených zdicích prvků v podobě granulátu
Prokopová, Zdeňka ; Pavelka, Oldřich (oponent) ; Sokolář, Radomír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na recyklaci cihelného brusného prachu v podobě granulátu vyrobeného na peletizačním talíři. V teoretické části byla popsána ostřiva používaná v cihlářské technologii a možné metody jejich zkoušení. Jsou zde uvedeny i publikované pokusy o výrobu nebo použití uměle vyráběných ostřiv v cihlářské technologii. Je uvedeno i několik příkladů prodávaných umělých ostřiv. V teoretické části se v laboratorních podmínkách ověřovalo chování vyrobeného granulátu z cihelného brusného prachu na peletizačním talíři v plastickém těstě, pak zejména jeho chování po průchodu laboratorním válcovým mlýnem. Hodnotila se změna granulometrie a tvaru ostřiva. Ve vypáleném střepu se hodnotilo rozložení, granulometrie a tvar ostřiva a tepelná vodivost vypáleného střepu. Pro srovnání se použilo standartně používané ostřivo, a to křemenný písek a lomový kámen. V souladu s výsledky se dá říci, že granulát z cihelného brusného prachu může minimálně částečně nahradit jiný druh ostřiva, avšak je zapotřebí provedení obsáhlejších výzkumů.
Pásový dopravník cihlové drti
Jílek, Vít ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh pásového dopravníku sloužícího k dopravě cihlové drti. Návrh obsahuje výpočet pásového dopravníku a výkresovou dokumentaci dle zadání. Zadané hodnoty jsou dopravní výkon 110 000 kgh-1 , osová vzdálenost 65 metrů a výškový rozdíl 17 metrů. Funkční výpočet je proveden dle normy ČSN ISO 5048 z roku 1994.
Návrh mlýnského okruhu kotle PK 4S v Teplárně Košice
Kubínek, Martin ; horňák, Jan (oponent) ; Skála, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh mlýnského okruhu a spalovací komory kotle PK 4S v Teplárně Košice při přechodu na nové palivo. Důraz je kladen na eliminaci vzniku NOx. Výpočet je založen na požadovaných parametrech kotle a deklarovaných vlastnostech nového paliva. Navržený mlýnský okruh obsahuje tři kladkové mlýny pracující v uzavřeném okruhu s přímým foukáním. Jeden z mlýnů je záložní pro případ poruchy. Rozměry granulační spalovací komory jsou voleny s ohledem na použitá primární opatření snížení emisí NOx tak, aby teplota na konci ohniště nepřesáhla povolené maximum 1200 °C.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.