Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén RPG
BARFUS, Karel
Bakalářská práce se zabývá fenoménem stolních RPG. Formou kvalitativního výzkumu prozkoumává témata identifikovaná v rámci zúčastněného pozorování a rozhovorů s hráči. Těmito tématy jsou: atmosféra, imaginace, vztahy mezi hráči a herními postavami a jejich vzájemné ovlivňování. Dále jsou rozebírány vzpomínky, zážitky a zkušenosti, které respondenti ve vztahu ke hraní RPG zmiňovali.
Procedural Generation of Combat Encounters in Role Playing Video Games
Kozma, Matouš ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Černý, Vojtěch (oponent)
Procedurální generování je přítomno v mnoha dnešních hrách. Málo prací se ovšem zabývá generováním bojových střetnutí v počítačových hrách na hrdiny (RPG). V těchto hrách se hráčovi bojové schopnosti liší vyrazně člověk od člověka a je v nich veliké množství nepřátel, se kterými může hráč bojovat. Díky tomu je generování bojových střetnutí velice obtížné. V této práci vytvoříme malou hru, ve které implementujeme nový algoritmus na generování bojových střetnutí. Tuto hru pak distribujeme mezi veřejnost. Ze získaných dat dojdeme k tomu, že tento algoritmus je alespoň tak dobrý v generování soubojů jako autor práce a že se jedná o dobrý základ k dalšímu výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.