Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Research of the image of L'Oréal in the segment of students in Belgium
Berčíková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a metodologickou část. V úvodu je definovaný koncept značky firmy, její důležitost jako nehmotného aktiva, metody měření a proces strategického řízení značky. V další části je přibližována historie společnosti L'Oréal a vysvětlovány základní kroky výzkumu, který se soustřeďuje na to, co je pro studenty posledních ročníků vysokých škol směrodatné v rámci pracovních podmínek a psychologických charakteristik firmy. Po upřesnění jejich vlastních preferencí subjektivně hodnotí výkonnost společnosti L'Oréal v těchto atributech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.