Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Názory veřejnosti na roli muže a ženy v rodině - únor 2016
Červenka, Jan
V rámci svého únorového šetření CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zkoumalo názory českých občanů na role mužů a žen v rodině.
Marketingový význam diferencí ženských a mužských rolí
Chvilíčková, Šárka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat marketingový význam diferencí ženských a mužských rolí, a to pomocí marketingového výzkumu - jednak pozorováním rozdílů v nákupním chování mužů a žen v supermarketech a hypermarketech, a také pomocí dotazníku zaměřeného na hlavní rozdílné rysy tohoto chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.