Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vymezení role HR a liniového manažera ve společnosti LAC, s.r.o.
Ustohalová, Klára ; Karbanová, Pavla (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vymezení role HR a liniového manažera ve společnosti LAC, s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část vychází z poznatků odborné literatury o řízení lidských zdrojů, rolích HR manažera a liniového manažera v podniku. Praktická část se věnuje charakteristice podniku a jejímu řízení lidských zdrojů a analýze rolí liniového a HR manažera v daném podniku s využitím metody rozhovorů.
Vymezení role HR a liniového manažera ve společnosti LAC, s.r.o.
Ustohalová, Klára ; Karbanová, Pavla (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vymezení role HR a liniového manažera ve společnosti LAC, s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část vychází z poznatků odborné literatury o řízení lidských zdrojů, rolích HR manažera a liniového manažera v podniku. Praktická část se věnuje charakteristice podniku a jejímu řízení lidských zdrojů a analýze rolí liniového a HR manažera v daném podniku s využitím metody rozhovorů.
Interní komunikace telekomunikačního operátora
Sembolová, Urszula ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sidó, Michael (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace a její aplikací ve společnosti T-mobile CZ v období organizačních a procesních změn. Jejím cílem je na základě dostupné teorie, best practice a pozorování rozpracovat nová pravidla základní vnitřní komunikace, se zaměřením na nejčastěji používané nástroje -- email a porady. Dále také rozpracovat nové role a zaměření manažerů, která se stanou základem nové firemní kultury jakožto součásti většího projektu zaměřeného na zvýšení konkurenceschopnosti v novém tržním prostředí. Práce obsahuje doporučení pro efektivnější emailovou komunikaci a přínosnější porady a rozpracovává role manažerů zaměřené na spokojenost zákazníka, neustále zlepšování, spolupráci, osobní růst a odpovědnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.