Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konflikt mezi rolemi u skupiny zaměstnanců-otců
Hynková, Helena ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapovat problémovou situaci, kterou zaměstnaným otcům přináší konflikt mezi rolemi a představit možná řešení této situace. Ke zpracování jsem využila informace z odborné literatury, výzkumu a vlastního terénního šetření. Práce přibližuje problematiku konfliktu mezi rolemi, která se u zaměstnaných otců často vyskytuje a která má za následek to, že otcové musí mnohdy volit mezi prací a rodinou. Pojednává i o skutečnostech, které s touto problematikou souvisí, například o genderových stereotypech, rodinné politice organizací a o změně, kterou v posledních několika desetiletích prošla otcovská funkce. Poslední kapitola práce je zaměřena na vlastní terénní šetření, jehož cílem je zjistit postoj zaměstnaných otců k otci na rodičovské dovolené.
Konflikt mezi rolemi u skupiny zaměstnanců-otců
Hynková, Helena ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapovat problémovou situaci, kterou zaměstnaným otcům přináší konflikt mezi rolemi a představit možná řešení této situace. Ke zpracování jsem využila informace z odborné literatury, výzkumu a vlastního terénního šetření. Práce přibližuje problematiku konfliktu mezi rolemi, která se u zaměstnaných otců často vyskytuje a která má za následek to, že otcové musí mnohdy volit mezi prací a rodinou. Pojednává i o skutečnostech, které s touto problematikou souvisí, například o genderových stereotypech, rodinné politice organizací a o změně, kterou v posledních několika desetiletích prošla otcovská funkce. Poslední kapitola práce je zaměřena na vlastní terénní šetření, jehož cílem je zjistit postoj zaměstnaných otců k otci na rodičovské dovolené.
Skupinové vyučování v tématickém celku biologie člověka.
Grzybková, Helena ; Rajsiglová, Ina (vedoucí práce) ; Janštová, Vanda (oponent)
Skupinové vyučování je organizační forma výuky. Žáci jsou rozděleni do několika skupin, ve kterých spolupracují na řešení určitého úkolu. Velkou výhodou je vzájemná pomoc Žáků a uplatnění i méně výkonných a nesmělých Žáků. Tato forma výuky má však také své nevýhody a pojí se s ní několik problémů. Učitel by si měl vše pečlivě naplánovat a připravit. Jeho role je jiná, než při klasickém frontálním vyučování. Při plánování skupinové výuky by si měl pedagog uvědomit, čeho chce docílit, jak velké skupiny budou vhodné, jak žáky do skupin rozdělí apod. Také klasické uspořádání tříd není vhodné pro skupinové vyučování. Při této formě výuky by na sebe měli žáci vidět. Všechny skupiny mohou plnit stejný úkol nebo pracovat každá na něčem jiném. Problémovou záležitostí je také hodnocení žáků při tomto způsobu výuky. Někteří učitelé si s tím nevědí rady. Skupinové vyučování nemusí být vždy kooperativní. Klíčová slova: aktivizační forma výuky, skupinové vyučování, kooperativní vyučování, párová výuka, heterogenní skupina, homogenní skupina, skupinová role, kooperativní dovednosti

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.