Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sestavení a vytvoření úloh pro interaktivní robotickou hlavu
Szabó, Michal ; Formánek, Martin (oponent) ; Bastl, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá vytvorením modelu interaktívnej robotickej hlavy. Samotná práca je rozdelená do dvoch častí, teoretickej a praktickej. Teoretická časť je venovaná prehľadu typov robotických hláv, stručnému opisu dostupných nástrojov na rozpoznávanie objektov v obraze a nástrojov na rozpoznávanie hovorenej reči v reálnom čase. Praktická časť je zameraná na nástroje použité pri programovaní daného modelu, na použitú elektroniku a výsledný model robotickej hlavy. Napokon sú v nej opísané naprogramované funkcie umožňujúce rôzne spôsoby interakcie s človekom. Súčasťou práce sú skripty funkcií naprogramované v jazyku Python.
Návrh a realizace mechanických prvků robotické hlavy
Michal, Mikuláš ; Křivánek, Václav (oponent) ; Spáčil, Tomáš (vedoucí práce)
Na začátku této práce je popsán pohyb lidské hlavy a její omezení. Dále jsou popsány 2 mechanismy, kterými lze realizovat platformu buď se 2, nebo se 3 stupni volnosti, která by tento pohyb měla realizovat. Následuje popis sestavení protypu a jeho řídící algoritmus. V poslední části jsou návrhy různých možností jak realizovat platformu alespoň se 2 stupni volnosti, které se soustředí na konstrukci platformy a výběr vhodného pohonu. Jedna zvolená varianta je poté realizována.
Vývoj a implementace softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotem
Ondryáš, Adam ; Bastl, Michal (oponent) ; Appel, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotickým systémem. V rámci práce byla v programu Matlab navrhnuta logická vrstva stavového automatu a do ní implementován hlasový syntetizátor. Součástí je také tvorba uživatelského prostředí.
Sestavení a vytvoření úloh pro interaktivní robotickou hlavu
Szabó, Michal ; Formánek, Martin (oponent) ; Bastl, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá vytvorením modelu interaktívnej robotickej hlavy. Samotná práca je rozdelená do dvoch častí, teoretickej a praktickej. Teoretická časť je venovaná prehľadu typov robotických hláv, stručnému opisu dostupných nástrojov na rozpoznávanie objektov v obraze a nástrojov na rozpoznávanie hovorenej reči v reálnom čase. Praktická časť je zameraná na nástroje použité pri programovaní daného modelu, na použitú elektroniku a výsledný model robotickej hlavy. Napokon sú v nej opísané naprogramované funkcie umožňujúce rôzne spôsoby interakcie s človekom. Súčasťou práce sú skripty funkcií naprogramované v jazyku Python.
Vývoj a implementace softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotem
Ondryáš, Adam ; Bastl, Michal (oponent) ; Appel, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotickým systémem. V rámci práce byla v programu Matlab navrhnuta logická vrstva stavového automatu a do ní implementován hlasový syntetizátor. Součástí je také tvorba uživatelského prostředí.
Návrh a realizace mechanických prvků robotické hlavy
Michal, Mikuláš ; Křivánek, Václav (oponent) ; Spáčil, Tomáš (vedoucí práce)
Na začátku této práce je popsán pohyb lidské hlavy a její omezení. Dále jsou popsány 2 mechanismy, kterými lze realizovat platformu buď se 2, nebo se 3 stupni volnosti, která by tento pohyb měla realizovat. Následuje popis sestavení protypu a jeho řídící algoritmus. V poslední části jsou návrhy různých možností jak realizovat platformu alespoň se 2 stupni volnosti, které se soustředí na konstrukci platformy a výběr vhodného pohonu. Jedna zvolená varianta je poté realizována.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.