Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití hydraulických kotoučových brzd u silničních kol
Dvořáková, Barbora ; Lošák, Petr (oponent) ; Šebek, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení využití hydraulických kotoučových brzd u silničních kol. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří rešerše zaměřující se na odlišnosti v konstrukci a vlastnostech hydraulických kotoučových brzd oproti brzdám ráfkovým se zvláštním důrazem na vyzdvihnutí veškerých kladů a záporů v porovnání s brzdami ráfkovými. Hodnocení je provedeno jak z funkčního hlediska, tak i z hlediska uživatelského se zohledněním odlišných potřeb a požadavků rekreačních a profesionálních cyklistů. Předmětem druhé části je numerická simulace zatížení rámu a přední vidlice pro oba typy brzd. Výstupem práce je komplexní posouzení vhodnosti použití hydraulických kotoučových brzd u silničních kol.
Návrh a analýza rámu silničního kola z kompozitního materiálu
Dvořáková, Barbora ; Kubík, Petr (oponent) ; Šebek, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh a analýzu rámu silničního kola z kompozitního materiálu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří rešerše zaměřující se na využití kompozitních materiálů při výrobě rámů jízdních kol se zvláštním důrazem na vláknové kompozity, které jsou využívány v cyklistickém prů-myslu nejvíce. Je pojednáno o výrobě kompozitních materiálů a o konkrétních techno-logiích výroby rámů jízdních kol. Předmětem druhé části je návrh rámu a numerická simulace jeho zatížení napodobující zkoušky předepsané normou, které se na rámech provádí. Rám je hodnocen z tuhostního i pevnostního hlediska. Ze vstupního návrhu je postupnými iteracemi odvozen finální rám silničního kola. Na závěr je provedeno zhodnocení výsledků a jsou dána doporučení pro další práci.
Návrh a analýza rámu silničního kola z kompozitního materiálu
Dvořáková, Barbora ; Kubík, Petr (oponent) ; Šebek, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh a analýzu rámu silničního kola z kompozitního materiálu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří rešerše zaměřující se na využití kompozitních materiálů při výrobě rámů jízdních kol se zvláštním důrazem na vláknové kompozity, které jsou využívány v cyklistickém prů-myslu nejvíce. Je pojednáno o výrobě kompozitních materiálů a o konkrétních techno-logiích výroby rámů jízdních kol. Předmětem druhé části je návrh rámu a numerická simulace jeho zatížení napodobující zkoušky předepsané normou, které se na rámech provádí. Rám je hodnocen z tuhostního i pevnostního hlediska. Ze vstupního návrhu je postupnými iteracemi odvozen finální rám silničního kola. Na závěr je provedeno zhodnocení výsledků a jsou dána doporučení pro další práci.
Vliv cyklistického soustředění na růst výkonnosti u sportovců cyklistů na silničním a horském kole
Pomezný, Lukáš ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tréninkem, který je v průběhu soustředění aplikován a jaký má tento trénink pro cyklisty na horském a silničním kole vliv při následném srovnání jejich výsledků, které je provedeno prostřednictvím funkční zátěžové diagnostiky.Dále se zabývá historií a pravidly cyklistiky, popisem cyklistických závodů a sportovním tréninkem specifickým pro cyklistiku. Práce je rozdělena do několika částí. První část se věnuje vývoji silniční a horské cyklistiky, její historii, technickým parametrům kol, rozdělení závodních disciplín a kategorií v silniční a horské cyklistice. Druhá část se zabývá sportovním tréninkem a složkami sportovního tréninku specifickými pro cyklistiku, superkompenzací, periodizací sportovního tréninku a soustředěním. Třetí část je výzkumná, kde je popsaný výzkumný vzorek, průběh testů, naměřené hodnoty a výsledky. Klíčová slova Cyklistika, silniční kolo, horské kolo, výkonnost, pohybové schopnosti, cyklista
Využití hydraulických kotoučových brzd u silničních kol
Dvořáková, Barbora ; Lošák, Petr (oponent) ; Šebek, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení využití hydraulických kotoučových brzd u silničních kol. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří rešerše zaměřující se na odlišnosti v konstrukci a vlastnostech hydraulických kotoučových brzd oproti brzdám ráfkovým se zvláštním důrazem na vyzdvihnutí veškerých kladů a záporů v porovnání s brzdami ráfkovými. Hodnocení je provedeno jak z funkčního hlediska, tak i z hlediska uživatelského se zohledněním odlišných potřeb a požadavků rekreačních a profesionálních cyklistů. Předmětem druhé části je numerická simulace zatížení rámu a přední vidlice pro oba typy brzd. Výstupem práce je komplexní posouzení vhodnosti použití hydraulických kotoučových brzd u silničních kol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.