Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role nízkoprahového zařízení malého města
Jež, Radomír ; Richterová, Magdalena (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce pojednává o nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež a jeho roli na malém městě. První čtyři kapitoly jsou čistě teoretické a spíše obecného charakteru. V první kapitole se zabývám jeho ukotvení v legislativě, jaké poskytuje služby, průběh poskytování služeb a osobami, které v těchto zařízeních pracují. Ve druhé kapitole se zaměřuji na cílovou skupinu pro tato zařízení, jaké jsou její hlavní charakteristiky, vývoj a možné rizikové chování, kterého se dopouští. Ve třetí části se zaměřuji na definici malého města. Sociální strukturu obyvatelstva, školství a možnosti alternativního vyžití pro děti a mládež. Ve čtvrté kapitole již popisuji konkrétní zařízení, které je zaměřeno pro klientelu typického malého města. Pro popis zařízení byly využity archivní spisy, ročenky a informace sdělené pracovníky zařízení. Poslední část práce je výzkumná. Nejprve jsem si určil dle teoretických poznatků z příslušné literatury výzkumné otázky a způsob, jakým je budu ověřovat. Samotný průzkum pak byl proveden nejprve dotazníkovou metodou, kdy klienti za účasti dospělé osoby vyplňovali dotazníky. Respondenti dotazníkového šetření byli vybírání náhodně bez ohledu na věk a pohlaví. Jedinou podmínkou byla dlouhodobá návštěvnost. Dotazníky byly následně zpracovány, dle odborné literatury do tabulek a grafů....
Role nízkoprahového zařízení malého města
Jež, Radomír ; Richterová, Magdalena (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce pojednává o nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež a jeho roli na malém městě. První čtyři kapitoly jsou čistě teoretické a spíše obecného charakteru. V první kapitole se zabývám jeho ukotvení v legislativě, jaké poskytuje služby, průběh poskytování služeb a osobami, které v těchto zařízeních pracují. Ve druhé kapitole se zaměřuji na cílovou skupinu pro tato zařízení, jaké jsou její hlavní charakteristiky, vývoj a možné rizikové chování, kterého se dopouští. Ve třetí části se zaměřuji na definici malého města. Sociální strukturu obyvatelstva, školství a možnosti alternativního vyžití pro děti a mládež. Ve čtvrté kapitole již popisuji konkrétní zařízení, které je zaměřeno pro klientelu typického malého města. Pro popis zařízení byly využity archivní spisy, ročenky a informace sdělené pracovníky zařízení. Poslední část práce je výzkumná. Nejprve jsem si určil dle teoretických poznatků z příslušné literatury výzkumné otázky a způsob, jakým je budu ověřovat. Samotný průzkum pak byl proveden nejprve dotazníkovou metodou, kdy klienti za účasti dospělé osoby vyplňovali dotazníky. Respondenti dotazníkového šetření byli vybírání náhodně bez ohledu na věk a pohlaví. Jedinou podmínkou byla dlouhodobá návštěvnost. Dotazníky byly následně zpracovány, dle odborné literatury do tabulek a grafů....
Krizový plán jako pomoc učiteli při řešení situací spjatých s rizikovým chováním žáků
Exnerová, Markéta ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou krizového plánu školy jako jednou z metod pomoci učiteli při řešení situací spjatých s rizikovým chováním žáků. Krizový plán školy je soubor jednotlivých postupů řešení krizových situací, které se mohou objevit ve školním prostředí jako důsledek rizikového chování žáků. Diplomová práce je složena z pěti základních částí. První čtyři části jsou teoretické. Věnují se obecnému pojetí krizového plánu školy a jeho zasazení do systému preventivního působení školy v rámci rizikového chování. Významnou součástí je také rozepsání rolí pedagogů s ohledem na řešení krizových situací ve škole a možnosti jejich spolupráce, kterou vnímám jako jeden z nejzásadnějších bodů efektivního naplňování krizového plánu školy. Dalším neméně zásadním bodem při efektivním naplňování krizového plánu školy jsou způsobilosti zapojených pedagogů, které jsou také uvedeny v této části mé diplomové práce. Pátá část diplomové práce se věnuje praktickému využití krizového plánu na půdě školy. Je zde uvedeno několik postupů řešení konkrétních situací, které se mohou ve škole v rámci rizikového chování objevit. Tyto postupy jsou graficky znázorněny pro snadnější orientaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.