Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Linguistic analysis of on-line advertising in English
Romanenko, Elena ; Matuchová, Klára (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Daná práce se zabývá lingvistickou analýzou reklamy v angličtině. Sada 150 vybraných sloganů byla rozdělena do tří částí: nekomerční reklama, reklama na alkohol a cigarety a nespecifikovaná reklama různých produktů. Následně, byla provedena observace a identifikace lingvistických rysů a řečnických figur zkoumaných sloganů. Teoretiká část se zabyvá definováním pojmu reklama a specifikuje nejčastějí použivané figury. Praktická část se snaží zkoumat a objevit nejčastěji používané jazykové prostředky v souhlasu s jejich tématickou doménou a následně objevit souvislot cílů reklamních sloganů a jazyka který je pro ně použit. Klíčová slova: reklamní slogan, figurativní řeč, řečnická figura
Linguistic analysis of on-line advertising in English
Romanenko, Elena ; Matuchová, Klára (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Daná práce se zabývá lingvistickou analýzou reklamy v angličtině. Sada 150 vybraných sloganů byla rozdělena do tří částí: nekomerční reklama, reklama na alkohol a cigarety a nespecifikovaná reklama různých produktů. Následně, byla provedena observace a identifikace lingvistických rysů a řečnických figur zkoumaných sloganů. Teoretiká část se zabyvá definováním pojmu reklama a specifikuje nejčastějí použivané figury. Praktická část se snaží zkoumat a objevit nejčastěji používané jazykové prostředky v souhlasu s jejich tématickou doménou a následně objevit souvislot cílů reklamních sloganů a jazyka který je pro ně použit. Klíčová slova: reklamní slogan, figurativní řeč, řečnická figura
Rétorické figury ve vizuální reklamě vybraných módních domů
Dvořáková, Andrea ; Šafaříková, Radana (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Vybrané módní domy v Evropě nabízející téměř výhradně luxusní zboží užívají specifickou formu propagace svých výrobků. Každý dům zpravidla při tvorbě nových kolekcí zůstává věrný tradicím své země, ale i prvkům zásadním pro vlastní značku. Z pohledu neo-rétoriky by bylo příhodné analyzovat obrazové reklamy daných domů (Chanel, Dolce&Gabbana, Burberry), zda-li vytváří svými reklamami určité modely. Ke srovnání byly zvoleny hlavní reklamní kampaně určené na období jaro/léto 2011. V rámci pozorování a sémiotické analýzy módní reklamy zaměřené na rétorické figury lze dokázat, že jednotlivé módní domy velmi často míří svou pozornost na to, jaký má jejich prezentace vliv na myšlení potencionálních zákazníků. K analýze vybraných vizuálních reklam jednotlivých módních domů je využíván zejména model Rolanda Barthese. Z rétorických figur jsou poté určovány čtyři základní, a to vizuální metafora, metonymie, synekdocha a ironie. Reklamní tvorba v oblasti módy sleduje nepsanou normu, jejímž cílem je přesvědčit klienta o vhodnosti daného zboží právě pro něj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.