Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení zaměstnaneckých benefitů ve společnosti
Vrtílková, Eva ; Cabalka, Ondřej (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení zaměstnaneckých benefitů ve společnosti. Teoretická část je věnována shrnutí poznatků týkajících se oblasti řízení lidských zdrojů a jejich hodnocení a odměňování. Velká část je zaměřena na jednotlivé podoby zaměstnaneckých výhod. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu ve vybraném podniku, na jejímž základě jsou vypracovány návrhy změn stávajícího systému.
Motivace zaměstnanců a možnosti jejího ovlivňování
Koranda, Lukáš ; Chlebková, Iva (oponent) ; Jakubcová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o významu motivace a možnosti jejího zvyšování na základě znalosti motivačního profilu zaměstnanců. V první, teoretické části jsou uvedeny východiska motivace, definice a základní pojmy. Druhá, praktická část analyzuje současný stav na pracovišti, způsoby motivace a motivační profily pracovníků. V následující části dochází na základě zjištění z předchozích částí k návrhu opatření zvyšujících motivaci pracovníků.
Motivace a vzdělávání
Vasylkonova, Liubov ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Předkládaná bakalářská práce je především zaměřená na pochopení základních metod a přístupů v systému motivace a vzdělávání zaměstnanců. Práce je rozdělená na několik částí: začíná teoretickou částí, v níž jsou přesně vymezeny cíle zpracování práce a kde jsou následně i popsány různé motivační a vzdělávací nástroje a jejich kladný, popřípadě záporný vliv na výkonnost zaměstnanců. Uvedené údaje jsou podpořeny názory odborníků a doplněné citacemi odborné literatury. Dále následuje praktická část, jejímž cílem je ověření již získaných poznatků a náhled do praktické stránky problematiky. Následuje závěr, který zhodnocuje existující systém motivace a vzdělávání zaměstnanců v konkrétním podniku. Na místech, kde se to ukázalo být přínosným, obsahuje závěr návrhy užitečných opatření, která by mohla tento systém vylepšit.
Používání trestů a odměn ve výchově dětí
NEDBALOVÁ, Martina
Hlavním předmětem zájmu této práce jsou formy odměn a trestů a jejich nejčastější využití při výchově dětí jejich rodiči. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na uvedení nejdůležitějších odborných poznatků a vymezení pojmů, které se k dané problematice vztahují. Věnuje se souvislostem výchovy a výchovných koncepcí, stejně jako výchovným stylům v rodině. Rovněž jsou zde popsána různá pojetí odměn a trestů. Praktická část práce je postavena na dotazníkovém šetření. Prostřednictvím výzkumných otázek bylo zjišťováno, jaké odměny a tresty se ve společnosti vyskytují, s jakou četností a jak děti tyto odměny a tresty vnímají. Zjištěné výsledky jsou uvedeny v tabulkách a grafech, konfrontovány s literaturou a okomentovány.
Řízení a hodnocení pracovního výkonu ve vybrané organizaci
Plášilová, Jana ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Plojhar, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá především problematikou řízení a hodnocení pracovního výkonu, a dále systémy, které s touto problematikou úzce souvisí, a sice systémem odměňování a systémem vzdělávání a rozvoje. Tato práce se skládá ze tří částí. V první části jsou teoreticky vymezeny základní pojmy a poznatky z jednotlivých oblastí, resp. personálních činností. Druhá část popisuje jednotlivé metody, které byly využity pro zpracování této bakalářské práce a jsou zde stanoveny hypotézy, které jsou v závěru práce vyhodnoceny. V praktické části práce je provedena analýza současného stavu vybraných personálních činností, a to především na základě dotazníkového šetření ve vybrané organizaci Jednota, spotřební družstvo v Jindřichově Hradci. Tato část práce rovněž obsahuje navrhovaná nápravná opatření, která by měla vést ke zlepšení současného stavu dané oblasti.
Využívání kázeňských prostředků učiteli druhého stupně základní školy
FRANCOVÁ, Jana
Diplomová práce s názvem ?Využívání kázeňských prostředků učiteli druhého stupně základní školy? si klade za cíl zjistit, jak učitelé na druhém stupni základních škol reagují na nekázeň svých žáků při hodinách českého jazyka. V empirické části bylo k tomuto účelu užito zejména metody nezúčastněného pozorování a rozhovoru s učiteli. Pro doplnění informací pak byl použit dotazník pro žáky, aby byl získán náhled na tuto problematiku z více úhlů. Teoretická část nabízí odborný základ pro následné zkoumání v praxi. Nejprve je definován pojem kázeň očima různých autorů, dále jsou vyjmenovány a popsány příčiny a projevy nekázně, následuje nejrozsáhlejší kapitola o druzích kázeňských prostředků a poslední dvě kapitoly se zabývají prevencí nekázně a vzájemnou komunikací mezi učitelem a žákem.
Odměna a trest v životě předškolního dítěte
DVOŘÁKOVÁ, Pavla
Obsahem bakalářské práce je problematika výchovných prostředků. K nejvíce používaným patří odměna a trest, které jsou však zároveň se svými klady i zápory velice diskutované. Teoretická část se zabývá různými pohledy, názory i jinými možnými přístupy v této oblasti. Poukazuje na tradiční i novější možnosti výchovného působení na dítě v rodině i mateřské škole. Součástí práce je také psychologický pohled na morální vývoj dítěte, jeho možné prožívání. V praktické části je vyhodnocen a zpracován výzkum formou dotazníkového šetření v prostředí mateřské školy a v rodině, který byl veden ve čtyřech mateřských školách. Doplňující informace poskytly rozhovory s dětmi.
Odměny a tresty ve výchově
JAŠKOVÁ, Eva
ABSTRAKT Tato bakalářská práce s názvem ?Odměny a tresty ve výchově? popisuje frekvenci využití určitých odměn a trestů ve výchovném procesu žáků. Cílem bakalářské práce je porovnání pohledu na užívání určitých druhů odměn a trestů ve výchovném procesu žáků na vybrané škole. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku metod v procesu hodnocení chování žáků, byly popsány odměny a tresty z pohledu pedagogického i psychologického. Praktická část je zaměřena na provedení výzkumného šetření, které se zabývá informovaností pedagogů, rodičů a žáků o užívání odměn a trestů na vybrané škole. Podle získaných výsledků a dat lze konstatovat, že odměny jsou u všech skupin preferovány před tresty.
Odměna a trest v předškolním vzdělávání
HEJDOVÁ, Eva
Zvolené téma bakalářské práce naznačuje ústřední problematiku, kterou se práce zaobírá. Teoretická část shrnuje oblast odměn a trestů se specifickým zaměřením do oblasti předškolního vzdělávání. Jedná se především o pohledy současného pedagogického přístupu v porovnání s teologickým a společenským názorem na uvedenou problematiku. Praktická část mapuje oblast odměn a trestů tak, jak je ve společnosti akceptována a užívána. Výzkum, zaměřený do rodin věřících a ateistických, porovnáná vlastní zkušenosti rodičů v oblasti odměn a trestů a jejich požadavky ve vztahu k vlastním dětem. Cílem práce je prokázat vliv rodinné filosofie a vlastních zkušeností na užívání odměn a trestů ve výchově dětí. Závěr práce shrnuje zjištěné skutečnosti a vyvrací navrženou hypotézu.
Odměna a trest v náboženské výchově
HEJDOVÁ, Eva
Práce se zabývá odměnou a trestem ve výchově a vzdělávání dítěte. Teoretická část shrnuje oblast odměn a trestů se specifickým zaměřením do oblasti náboženské výchovy, zaobírá se také rodinnou výchovou a vzdělávací praxí na základním stupni vzdělávání. V práci je zohledněn přístup pedagogický (nábožensko-pedagogický), psychologický a teologicko-biblický. Praktická část obsahuje výzkumné šetření v oblasti odměn a trestů z pohledu 16 učitelů náboženství. Zabývá se zkušenostmi s odměnami a tresty v jejich dětství, jejich vlastní rodinnou praxí a používání odměn a trestů v hodinách náboženské výchovy. Cílem práce je prokázat míru vlivu vlastních zkušeností a zážitků v oblasti odměn a trestů na jejich užívání ve výchově dětí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.